رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیازی به حضور نیروهای ایرانی در عراق نیست و همکاری ایران و امریکا هم هرگز اتفاق نمی‌افتد و اصلا معنا ندارد. سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشردوست، پدر همسر فرمانده کل سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران، درخصوص مسائل ...

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیازی به حضور نیروهای ایرانی در عراق نیست و همکاری ایران و امریکا هم هرگز اتفاق نمی‌افتد و اصلا معنا ندارد.

خبرگزاری فارس: همکاری ایران و آمریکا هرگز اتفاق نمی افتد/ تذکر من خطاب به همه رسانه ها بود

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشردوست، پدر همسر فرمانده کل سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران، درخصوص مسائل این روزهای عراق و برخی اظهار نظرهای خارجی مبنی بر حضور ایران در این کشور و احتمال همکاری با امریکا تاکید کرد: نیازی به حضور نیروهای ایرانی در عراق نیست و همکاری ایران و امریکا هم هرگز اتفاق نمی‌افتد و اصلا معنا ندارد.

وی گرفتن استان نینوا در عراق توسط داعش را یک عمل از قبل سازش شده دانست و افزود: انجام چنین کارهایی به معنی یک عملیات نظامی شجاعانه نیست.

فیروزآبادی افزود: داعش تخم دو زرده‌ای است که خانم کلینتون در منطقه راه انداخت؛ آنها از کشورهای منطقه پول جمع کرده، زمینه‌سازی کردند تا تکفیری‌ها، جوانان بی‌اطلاع مسلمان را که انگیزه‌های جهادی داشتند جمع کنند و تحت کنترل فرماندهی بعثی‌های فرار کرده از ارتش عراق بگذارند؛ جنایتکارانی که امروز خودشان توان جنگیدن ندارند، جوانان ۱۸ تا ۲۰ ساله را به کار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: داعش حرکت اسرائیل و امریکا برای ایجاد حاشیه امن برای صهیونیستها در برابر نیروهای مقاومت در منطقه است و اقدامات اخیر آنها عکس‌العملی بود در برابر پیروزی‌های بشار اسد در سوریه و حضور عظیم مردم این کشور در انتخابات و نیز پیروزی انقلابیون در عراق.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از آنجا که تفکر آنها، تفکر جاهلیت بنی‌امیه است، با همان تفکر با مؤمنین و مسلمین برخورد می‌کنند و البته روش وحشیانه آنها، بیشتر هوچی‌گری است تا جنگ.

فیروزآبادی ادامه داد: این حرکت نسنجیده و از روی عصبانیت داعش باعث شد رهبران مذهبی و فکری عراق متحد شوند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد:بعد از حکم جهاد آیت‌الله سیستانی و اعلام رهبر سنی‌های عراق، جمعیت عظیمی از جوانان عراقی در صحنه حاضر شدند.

فیروزآبادی درخصوص تذکر اخیر به رسانه‌ها نیز گفت: تذکر بنده، تذکر به همه رسانه‌ها و یک بحث راهبردی بود چرا که رسانه‌ها باید با دید راهبردی به مسائل کشور نگاه کنند و اصول اصلی انقلاب را مد نطر قرار دهند که شاهد بودیم رهبر معظم انقلاب نیز در ۱۴ خرداد روی این موضوع تاکید کردند.

وی ادامه داد: من به خاطر اینکه نگویند سیاسی صحبت کرده‌ام، گفتم رسانه‌های نیروهای مسلح هم تخلفاتی دارند که اگر رفع نشود با آن برخورد می‌شود که خوشبختانه بعد از آن، مقامات سپاه اقدامات جدی برای اصلاح امور رسانه‌ای انجام دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13229

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.