وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جذب نیروی آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌گیرد.   علی‌اصغر فانی امروز در گفت‌وگو در الیگودرز با اشاره به این مطلب گفت: بر این اساس امسال جذب دانشجو را در این دانشگاه داریم. وی افزود: استخدام بومی از هر منطقه برای ...

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جذب نیروی آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: جذب نیروی آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد

 

علی‌اصغر فانی امروز در گفت‌وگو در الیگودرز با اشاره به این مطلب گفت: بر این اساس امسال جذب دانشجو را در این دانشگاه داریم.

وی افزود: استخدام بومی از هر منطقه برای همان منطقه را در دستور کار داریم تا پایداری نیروها که به یک مشکل برای مناطق کمتر توسعه یافته تبدیل شده بود، پایان یابد.

فانی تصریح کرد: منابع در اختیار برای ساخت و ساز مدارس کافی نیست، به گونه‌ای که در سال گذشته ۴ میلیارد دلار با تصویب مجلس در اختیار آموزش و پرورش بود که یک سوم از مدارس کشور نوسازی و مقام‌سازی شد و برای یک سوم دیگر نیازمند اعتبار هستیم.

فانی افزود: برای هوشمندسازی دو راهکار پیش روی آموزش و پرورش قرار دارد، یکی آموزش و دیگری تجهیز که سه سال به طول می‌انجامد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13223

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.