تیم ملی فوتبال هلند در دومین دیدارش در جام‌جهانی از سد استرالیا گذشت. ——————————-   تیم ملی فوتبال هلند با رنکینگ ۱۵ دنیا با برتری مقابل استرالیا با رنکینگ ۶۲ در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شانس اصلی این گروه برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها لقب گرفت. شاگردان فان‌خال ...

تیم ملی فوتبال هلند در دومین دیدارش در جام‌جهانی از سد استرالیا گذشت.

خبرگزاری فارس: هلند در یک قدمی صعود/ جولان آقای‌گل‌ها در ترکیب لاله‌های نارنجی

——————————-

 

تیم ملی فوتبال هلند با رنکینگ ۱۵ دنیا با برتری مقابل استرالیا با رنکینگ ۶۲ در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شانس اصلی این گروه برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها لقب گرفت.

شاگردان فان‌خال که در ابتدای بازی ار استرالیا عقب افتاده بودند در پایان این بازی نفس گیر و پر گل با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این تیم گذشتند تا با ۶ امتیاز از ۲ بازی به عنوان شانس اول برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی لقب بگیرد. وضعیت استرالیا هم بستگی به دیدار تیم‌های اسپانیا و شیلی دارد و باید دید این تیم که یکی از نمایندگان آسیا در برزیل است دیدارش مقابل اسپانیا تشریفاتی خواهد شد و یا باز هم شانس صعود برای این تیم وجود دارد.

دیدار تیم‌های هلند و استرالیا در پایان نیمه اول یک _ یک به اتمام رسیده بود اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۳ توپ در محوطه هجده قدم به دست یان مات مدافع تیم ملی هلند برخورد کرد تا داور برای استرالیا پنالتی بگیرد و این ضربه را جدنیاک تبدیل به گل دوم نماینده آسیا کرد.

فان‌پرسی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند اما در دقیقه ۵۸ با شوتی دیدنی دروازه استرالیا را برای دومین بار باز کرد تا گل تساوی تیمش در این بازی و سومین گل خودش در این دوره از بازی‌ها را به ثمر برساند تا همراه با روبن و مولر در صدر بهترین گلزنان جام بیستم تا اینجا قرار بگیرد.

این پایان کار نبود و ممفی دوپای بازیکن تعویضی هلند در دقیقه ۶۹ با شوتی دیدنی از فاصله ۲۵ متری دروازه استرالیا را برای بار سوم فرو ریخت تا هلند برنده این ماراتن جذاب نام بگیرد.

دیگر دیدار این گروه را تیم‌های شیلی و اسپانیا در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13222

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.