نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از کمبودهای مهم استان هرمزگان، کمبود مسجد است که هم در روستاها و هم در شهرهای آن این موضوع مشهود است. آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد روستای تهلو اظهار داشت: در شهر بندرعباس محلات زیادی وجود دارد که نیازمند مسجد هستند ...

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از کمبودهای مهم استان هرمزگان، کمبود مسجد است که هم در روستاها و هم در شهرهای آن این موضوع مشهود است.

خبرگزاری فارس: هرمزگان کمبود مسجد دارد


آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد روستای تهلو اظهار داشت: در شهر بندرعباس محلات زیادی وجود دارد که نیازمند مسجد هستند حتی برخی از شهرک‌ها با وجود هزاران نفر جمعیت، مسجد ندارند که بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع کمبود مسجد در سراسر استان از جمله کوهشاه احمدی ، بشاگرد و … وجود دارد و نیاز است خیرین و نیکوکاران در این زمینه نیز بیشتر ورود پیدا کنند.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: بعضی از مساجد ساخته شده در استان در زمین‌هایی بوده که توسط خیرین اهدا شده است و نیاز است افرادی که توانایی دارند در این امر وارد شوند زیرا کارهایی که در این راه انجام شود برای آخرت ماست.

وی با اشاره به ماه شعبان تصریح کرد: اکنون ما در دوران غیبت قرار داریم و باید زمینه را برای حکومت حضرت ولی عصر (عج)  فراهم کنیم و این زمینه سازی یعنی ساختن نیرو که بدون مسجد ،ساختن نیروها امکان پذیر نیست.

به گفته نعیم آبادی اکنون ساخت حدود دویست مسجد در استان در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همت مردم و خیرین بتوانیم تا پایان امسال آنها را به ثمر برسانیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم نهضت مسجدسازی با شتاب بیشتری در استان حرکت کند و روزی را شاهد باشیم که در استان نیازی به مسجد نداشته باشیم و به دیگر استانها در ساخت مسجد کمک کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13192

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.