قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی با ۵٫۱۶ دلار افزایش ۱۲۸۲٫۱۲ دلار در هر اونس رسید.           با تقویت جذابیت طلا برای سرمایه‌گذاران به دنبال تحولات عراق، قیمت طلا به بالاترین رقم در نزدیک به ۳ هفته اخیر رسید. هر اونس طلا با افزایش ۵٫۱۶  دلاری ۲۸۲٫۱۲ دلار معامله شد. قیمت ...

قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی با ۵٫۱۶ دلار افزایش ۱۲۸۲٫۱۲ دلار در هر اونس رسید.

خبرگزاری فارس: قیمت طلا به بالاترین رقم در ۳ هفته گذشته رسید/ اونس جهانی ۱۲۸۲

 

 

 

 

 

با تقویت جذابیت طلا برای سرمایه‌گذاران به دنبال تحولات عراق، قیمت طلا به بالاترین رقم در نزدیک به ۳ هفته اخیر رسید.

هر اونس طلا با افزایش ۵٫۱۶  دلاری ۲۸۲٫۱۲ دلار معامله شد. قیمت طلا امروز به ۱۲۸۳ دلار نیز رسیده بود که بالاترین رقم از اواخر ماه می محسوب می‌شود.

هوی لی تحلیلگر بازار طلا در این‌باره گفت: انتظار می‌رود به علت ادامه بی‌ثباتی در وضعیت عراق، قیمت طلا در هفته جاری افزایش یابد.

وی با توضیح اینکه در سطح کنونی ۱۲۸۲ دلاری طلا، به نظر می‌رسد که طلا پیش از مواجه شدن با مقاومت شدید، با عوامل افزایشی بسیاری روبرو است، افزود: انتظار می رود، سطح بعدی مقاومت طلا ۱۲۹۲ دلار در هر اونس باشد.

اطلاعات منتشره از کمیسیون مبادلات آتی کالاهای اساسی روز جمعه نشان داد که احساس سرمایه‌گذاران نسبت به طلا در حال مثبت شده است.

برخی از تجار طلا هشدار داده‌اند که نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در هفته جاری می‌تواند هرگونه افزایش در قیمت طلا را با احتیاط مواجه کند.

بانک مرکزی آمریکا، چهارشنبه این هفته نشست سیاست‌گذاری خواهد داشت و بازارهای جهانی به منظور یافتن هر نشانه‌ای از زمان احتمالی آغاز افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا، به دقت این نشست را رصد می‌کنند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930326000729#sthash.es1KCUQO.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13168

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.