معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد.           سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در اولین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال ۹۳ که با حضور ...

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد.

خبرگزاری فارس: هوشیاری در برابر فتنه مذهبی و قومی دشمن، مهمترین پیام روز قدس امسال

 

 

 

 

 

سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در اولین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال ۹۳ که با حضور مسئولین و نمایندگان سازمانها و نهادهای فعال در امر برگزاری آیین این روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تشریح اهمیت راهبردی روز جهانی قدس برای جهان اسلام و آرمان آزادی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس ظرفیت و پتانسیل پاسخگویی به بسیاری از مسائل و ا بهامات موجود پیرامون تحولات جاری در منطقه را دارد.

وی افزود: امام با خلاقیت، ابتکار و نوآوری خود در خلق پدیده بزرگ راهپیمایی روز قدس، امید و آرزو نزد ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس و اخراج اشغالگران صهیونیست و تنبیه حامیان آنان را شکوفا کرد.

جزایری ادامه داد: مهم‌ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد و همچنان مسأله اصلی خود را فلسطین و محو وجود نحس صهیونیست‌های خیانت‌کار از سرزمین های اشغالی می‌داند.

وی با بیان اینکه وحدت، مقاومت و پیروزی حقایقی هستند که در صحنه فلسطین خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: قدس تنها تعلق به امت اسلامی ندارد بلکه موضوعی است که جهان بشریت با آن همراه شده است و شکی نیست که آحاد ملت‌های آزاده و حق طلب بویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین با راهبرد «امید به آینده» و حضور در صحنه‌های مقابله با نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل اجازه نخواهد داد آنان موضوع فلسطین را به یک مسأله فرعی و حاشیه‌ای تبدیل سازند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930326001222#sthash.xYPP16AA.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13160

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.