سفیر دولت اصلاحات در فرانسه گفت: گرفتاری جریان دوم خرداد فاصله گرفتن از اصالت‌های دینی، فرهنگی و جهادی بود.     صادق خرازی شامگاه یکشنبه در همایش «انتظار و امید» به مناسبت سالروز پیروزی حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ که از سوی شورای جوانان حامی دولت تدبیر و امید در استان همدان ...

سفیر دولت اصلاحات در فرانسه گفت: گرفتاری جریان دوم خرداد فاصله گرفتن از اصالت‌های دینی، فرهنگی و جهادی بود.

خبرگزاری فارس: گرفتاری جریان دوم خرداد فاصله گرفتن از اصالت‌های دینی، فرهنگی و جهادی بود

 

 

صادق خرازی شامگاه یکشنبه در همایش «انتظار و امید» به مناسبت سالروز پیروزی حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ که از سوی شورای جوانان حامی دولت تدبیر و امید در استان همدان برگزار شد، به کلام تاریخی و تأثیر‌گذار رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق‌الناس شمردن آراء مردم اشاره کرد.

وی نتیجه بیان نا‌امیدی‌ها را چیزی جز حرمان، درد و ناراحتی ندانست و با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن امید نباشد رشد و شکوفایی نخواهد یافت، انتخاب شعار تدبیر و امید را سرآغاز تحول بزرگی عنوان کرد که به وسیله مردم خلق شد.

خرازی در ادامه با بیان اینکه جهان یکپارچه شده، از جوانان به عنوان ظرفیت بزرگ سیاسی کشور نام برد و خاطرنشان کرد: باید از همین جوانان بیاموزیم که تنها راه تحول، مبارزه با محدودیت‌ها و تنها راه موفقیت، اعتراف به اشتباهات گذشته است.

سفیر اسبق ایران در فرانسه، دوم خرداد را تحول سیاسی و اجتماعی مردم ایران دانست و با بیان اینکه اعتراف به اشتباه از تکرار اشتباه ممانعت خواهد کرد، گرفتاری جریان دوم خرداد را فاصله گرفتن از اصالت‌های دینی، فرهنگی و جهادی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تجربه دوم خرداد در فاز جدیدی توانسته اخلاق و عقلانیت سیاسی را در جامعه بنیانگذاری کند، خطاب به نمایندگان اصلاحات حاضر در همایش اظهار داشت: نباید گذاشت برخی تندروی‌های اصلاحات بهانه به دست دلواپسان بدهند.

خرازی با بیان اینکه تعریف ما از اصلاح‌طلبی نیاز به پوست‌اندازی دارد، گفت: باورم این است که اصلاحات پاسدار آزادی بیان و اندیشه است و با هر گرایش سیاسی سازگاری دارد.

وی در خاتمه به عنوان کسی که بیش از چهار دهه از عمر سیاسی خود را وقف مردم کرده، اصلاحات را در کنار عینیت بخشیدن به نقش قانون اساسی، هم‌پیمانی با خون شهدا و پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری، بسترساز پیشرفت و تحول جامعه دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13128

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.