فرماندار بندرعباس گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم جهادی تلاش کنند. احمد مرادی صبح امروز در بازدید از روستای فتح الجلیل از توابع بخش مرکزی و محله گودجیان بخش قلعه قاضی ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان به ویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: برای مسئولان هیچ شانی جز خدمتگذاری ...

فرماندار بندرعباس گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم جهادی تلاش کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم جهادی تلاش کنند


احمد مرادی صبح امروز در بازدید از روستای فتح الجلیل از توابع بخش مرکزی و محله گودجیان بخش قلعه قاضی ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان به ویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: برای مسئولان هیچ شانی جز خدمتگذاری برای مردم نیست و مسئولان باید با تمام ظرفیت و توان خود و با بسیج مناسب، امکانات، برنامه‌ریزی مناسب و تدبیر لازم در راستای پیگیری مطالبات مردم و رفع مسائل و مشکلات روستاها تلاش نمایند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شان هر مدیر بر پایه خدمت به مردم است  لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با حضور مستمر در مناطق روستایی و محروم با اراده و عزم راسخ نسبت به عمران و آبادانی روستاها و برطرف کردن مشکلات مردم تلاش و کوشش جهادی کنند.

مرادی در پایان تصریح کرد: باید تمام اراده مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای رفاه و آسایش مردم باشد مردمی که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود همواره مدافع ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خالق حماسه‌های سیاسی در دوره‌های متعدد بوده‌ و خواهند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13116

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.