بیش از ۶۰ هزار برده در حال حاضر در آمریکا هستند که شامل روسپی های اجباری و نیروی کار اجباری به کار گرفته می شوند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم به نقل از مشرق روزنامه واشنگتن پست با تهیه نقشه وضعیت برده داری در دنیای معاصر توسط ماکس فیشر می نویسد: با تعاریف مدرن ...

بیش از ۶۰ هزار برده در حال حاضر در آمریکا هستند که شامل روسپی های اجباری و نیروی کار اجباری به کار گرفته می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم به نقل از مشرق روزنامه واشنگتن پست با تهیه نقشه وضعیت برده داری در دنیای معاصر توسط ماکس فیشر می نویسد: با تعاریف مدرن و استاندارد برده‌داری شیرین و آزاد اندیشانه نیست. این برده‌داری است. ۳۰ میلیون نفر امروزه به عنوان نیروهای کار اجباری، روسپی‌های اجباری، سربازان کودک، عروس شدن کودکان در ازدواج‌های اجباری یا دیگر اشکال مالکیت زندگی می‌کنند. ۶۰ هزار نفر  در آمریکا هستند – بله، واقعا.

این نقشه سهم هر کشور در میزان انسان‌های به بردگی گرفته شده را نشان می‌دهد. بالاترین میزان بردگی با آمار تکان دهنده ۴ درصد در موریتانی است، و این ناشی از این است که بخشی از هنجارهای اجتماعی این عمل را تحمل می‌کنند. کمی بیش از یک درصد از مردم هند نیز به بردگی گرفته شده‌اند، و این بدان معنی است که ۱۴ میلیون نفر از هندی‌ها امروزه به عنوان برده زندگی می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11669

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.