بارش برف و سفیدپوش شدن شهر مشهد مقدس همزمان با دومین روز از بهار ۹۳، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را غافلگیر کرد‌. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح توس  بارش برف و باران در شهر مشهد مقدس از بامداد امروز آغاز شده و بارش شدید برف هم عصر امروز ...

بارش برف و سفیدپوش شدن شهر مشهد مقدس همزمان با دومین روز از بهار ۹۳، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را غافلگیر کرد‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح توس  بارش برف و باران در شهر مشهد مقدس از بامداد امروز آغاز شده و بارش شدید برف هم عصر امروز مشهد را سفیدپوش کرد.

 

بنابر این گزارش، بارش نخستین برف نوروزی که از عصر امروز آغاز شده موجب اختلال در اسکان و سرگردانی زائران نوروزی حرم مطهر رضوی شده است.

 

بارش برف درجاده های خراسان رضوی هم همچنان ادامه دارد و بر اساس اطلاعیه پلیس راه، جاده مشهد به تربت حیدریه و بلعکس به علت بارش شدید برف مسدود است.

 

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش برف و باران در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی تا فردا ادامه خواهد داشت و از روز دوشنبه هم سامانه بارشی از سطح استان خارج خواهد شد.

 

در۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای صفر درجه سانتیگراد خنک ترین و تایباد با حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11668

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.