فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت:بیش از  ۸۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر عصر امروز در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق بازمانده از هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.   به گزارش خبرنگار  پیارم، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری  هدف از برگزاری این اردوها را آشنائی هرچه ...

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت:بیش از  ۸۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر عصر امروز در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق بازمانده از هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 

به گزارش خبرنگار  پیارم، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری  هدف از برگزاری این اردوها را آشنائی هرچه بیشتر بسیجیان با واژه شهادت، ایثار، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگا داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،  بیان دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل های بعد عنوان کرد.

وی اظهار داشت: به منظور غنا بخشی معنوی به این اردو، روحانی، کارشناس فرهنگی و یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی نیز کاروان راهیان نور را همراهی می کنند.

وی تصریح کرد : این اردو به مدت ۵ روز از چهارم تا ۹ فروردین ماه   می باشد و شرکت کنندگان در طول این سفر علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان های شهدا در هویزه ، سوسنگرد، شلمچه و اروند رود بازدید و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد با تاکید بر حضور با بصیرت بسیجیان در اردوهای راهیان نور یاداورشد: در اردوهای راهیان نور فرزندانمان را با شهدا انس می دهیم تا ادامه دهنده راه این عزیزان باشند زیرا شهدا جان گران بهای خود را برای حفظ نظام اهدا کردند.

وی با تاکید بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها، افزود: برنامه ریزی مناسب دراردوی زیارتی راهیان نور باعث تأثیرگذاری بیشتر بر زائران مناطق دفاع مقدس و خاطره ای به یاد ماندنی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11656

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.