شیمون پرز در حالی خطاب به مردم ایران می گوید : نگران حمله اسرائیل به کشورتان نباشید ، که به خوبی از (بیش از) شصت هزار موشکی از جنوب حزب الله به سمت اسرائیل نشانه رفته است ، خبر دارد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ره به ری،در ادامه اراجیف یک ...

شیمون پرز در حالی خطاب به مردم ایران می گوید : نگران حمله اسرائیل به کشورتان نباشید ، که به خوبی از (بیش از) شصت هزار موشکی از جنوب حزب الله به سمت اسرائیل نشانه رفته است ، خبر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ره به ری،در ادامه اراجیف یک صهئونیست را مشاهده می کنید ، صهئونیستی که برای نابودی خود و همکیشان قاتلش عجله دارد .

این سخنان در گفت و گو با رادیو فردا بیان شده است ، حال چگونه مسئولان رادیو فردا می توانند خود را دست دار وطن بدانند عجیب است؟

شیمون پرز، به رغم جنگ افروزی های روزافزون اسرائیل و تهدیدهای همیشگی سران این رژیم غاصب، رئیس رژیم صهیونیستی، روز پنج‌شنبه، ۲۹ اسفندماه، در گفت‌وگوی اختصاصی با رادیو فردا به مناسبت آغاز سال نو ایرانی درباره تهدیدهای دولت فعلی اسرائیل علیه ایران گفته است : اشاره هر روزه به جنگ و حمله نظامی چنین اظهار نظر کرد که اسرائیل از حمله نظامی به ایران هیچ طرفی نخواهد بست.

 

به گفته وی، مردم ایران نباید نگران حمله نظامی اسرائیل به کشورشان باشند، چرا که اسرائیل هرگز نگفته است که خواهان تخریب و نابودی ایران است.

 

رئیس رژیم صهیونیستی در این مصاحبه همچنین با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، هر گونه دخالت اسرائیل در این جنگ را رد کرد و گفت که از این جنگ و کشتار از دو طرف، هیچ چیز عاید اسرائیل نمی‌شد.

تکلیف شمعون پرز که روشن است ، اما خدا را صد هزار مرتبه شکر که در آغاز سال ۹۳ دست رادیو فردا برای ملت شریف رو شد.

عجیب و شرم آور است ، آنها که خود را دوست دار ایران می دانند ، برای سال ۹۳ مصاحبه اختصاصی با دشمنان ایران می گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11641

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.