با ورود اولین کاروان از زائران نوجوان و جوان، مراسم افتتاحیه راهیان نور خلیج فارس در استان هرمزگان رسما در اسکله موسوم به پشت شهر بندرعباس برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری هرمز، با ورود اولین کاروان از زائران نوجوان و جوان، مراسم افتتاحیه راهیان نور خلیج فارس در استان هرمزگان امروز رسما با ویژه برنامه ...

با ورود اولین کاروان از زائران نوجوان و جوان، مراسم افتتاحیه راهیان نور خلیج فارس در استان هرمزگان رسما در اسکله موسوم به پشت شهر بندرعباس برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری هرمز، با ورود اولین کاروان از زائران نوجوان و جوان، مراسم افتتاحیه راهیان نور خلیج فارس در استان هرمزگان امروز رسما با ویژه برنامه هایی با همکاری واحدهای عملیات روانی و وابط عمومی و تبلیغات سپاه نیرو دریایی در اسکله موسوم به پشت شهر بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از فرماندهان و مسئولان منطقه یکم دریایی سپاه نیز شرکت داشتند، محمد دهقانی محور سخنان خود را به نقش خداباوری رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و ذکر خاطرات شهیدان اختصاص داد و از آنها به عنوان خط شکنان بحران ها یاد کرد.

اولین کاروان شرکت کننده از زائران راهیان نور خلیج فارس که در این برنامه شرکت داشتند، طی گشت دریایی در تنگه هرمز، با جنگ های دریایی و سختی های جهاد دریایی از زبان یکی از راویان نور آشنا شدند و به پرسش های آنان در موضوعات مختلف جنگ های دریایی سپاه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن پاسخ داده شد و هدایای فرهنگی به هر یک از این زائران اهدا گردید.

خاطرنشان می شود، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، راهیان نور خلیج فارس در قالب کاروان های تدارک دیده شده به ترتیب زمانبندی شده تا ۱۵ فروردین ۹۳ از اماکن و یادمان های پیش بینی شده در استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان دیدن خواهند کرد.

رایهان دریایی3 300x179 آغاز اردوی راهیان نور خلیج فارس همراه با گشت دریایی در تنگه هرمز راهیان دریایی11 300x191 آغاز اردوی راهیان نور خلیج فارس همراه با گشت دریایی در تنگه هرمز

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11634

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.