نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: پاسداران ما الگوهای جامعه خود هستند و همه آحاد جامعه از  منش و زندگی پاسداران توقع و انتظارات ویژه ای دارند. به گزارش پایگاه خبری هرمز، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت در جمع مدیران و کارکنان ستاد نمایندگی ولی فقیه در این نیرو طی سخنانی اظهار کرد: ما در ...

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: پاسداران ما الگوهای جامعه خود هستند و همه آحاد جامعه از  منش و زندگی پاسداران توقع و انتظارات ویژه ای دارند.


به گزارش پایگاه خبری هرمز، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت در جمع مدیران و کارکنان ستاد نمایندگی ولی فقیه در این نیرو طی سخنانی اظهار کرد: ما در پرتو باورهای خود معتقدیم که ذره ای و لحظه ای از تلاش ها و مجاهدت ها از قلم محاسبه الهی نخواهد افتاد. وی افزود: شرط توجه و لطف و عنایت خدا، نیت تقرب و کسب رضای الهی در همه این تلاش ها و مجاهدت ها است.

وی در ادامه بیان کرد: فلسفه خلقت عبودیت و بندگی و طی مراحل کمال است و لذا در همه اعمال و رفتار باید به این هدف نهایی توجه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: مشکل و مسئله ای که بشر امروز با آن مواجه است، گمراهی است و این گاهی به صورت اشتباه گرفتن وسیله به جای هدف ظاهر می شود.

حجت الاسلام صداقت با بیان این مطلب که اشتباه برخی از ما انسان ها این است که گاهی وسیله و ابزار رسیدن به هدف را عین هدف تلقی می کنیم، افزود: بر پایه مبانی اعتقادی، جنگ و جهاد و مبارزه و سایر تلاش ها، در راستای عبودیت و بندگی خدا ارزش پیدا می کند که این ها خود وسیله ای برای رسیدن به یک هدف غایی هستند.

وی در ادامه سخنان خود به فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از سنگین ترین و حساس ترین مسئولیت های سپاه در حوزه عقیدتی، فرهنگی و معنوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه افزود: این وظیفه و مسئولیت آن قدر مهم و سنگین هست که برای رساندن آن به سرمنزل مقصود، همه دلسوزان و مجموعه های تأثیرگذار باید دست به دست هم بدهند و همکاری همه بخش ها را طلب می کند.

صداقت در اهیمت تبیین اهمیت و جایگاه پاسداری گفت: لطف و عنایت ویژه خدا در سایه اطاعت و عبودیت و مجاهدت مخلصانه و بی دریغ پاسداران، به مجموعه سپاه تعلق گرفته است و این یک موهبت است.

وی با بیان اینکه پاسداران ما الگوهای جامعه خود هستند و همه آحاد جامعه از  منش و زندگی پاسداران توقع و انتظارات ویژه ای دارند، وقتی در بطن جامعه و اطرافیان خود قرار می گیرید همگان به شما به عنوان یک الگو نگاه می کنند و لذا متوجه این امر باشید و همواره مبلغ و منادی ارزش های دینی و اعتقادی و انقلابی در جامعه باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه خطاب در پایان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو، خاطر نشان کرد: فرصت تعطیلات، مجال خوبی برای صله ارحام و دیدار با خویشان و نزدیکان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11633

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.