در باشگاه استقلال مسایل و مشکلات زیادی وجود دارد از قهر مربیان گرفته تا نارضایتی برخی بازیکنان از رفتار تبعیض آمیز سرمربی تیم! به گزارش  خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی دانا استقلال روز گذشته با بد اقبالی نتوانست برابر الجزیره امارات سه امتیاز بگیرد و در نهایت مقابل این حریف خود به مساوی رضایت داد این ...

در باشگاه استقلال مسایل و مشکلات زیادی وجود دارد از قهر مربیان گرفته تا نارضایتی برخی بازیکنان از رفتار تبعیض آمیز سرمربی تیم!

به گزارش  خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی دانا استقلال روز گذشته با بد اقبالی نتوانست برابر الجزیره امارات سه امتیاز بگیرد و در نهایت مقابل این حریف خود به مساوی رضایت داد این در حالی است که آبی پوشان روز گذشته آندرانیک تیموریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. با این حال گروه ورزشی دانا از برخی اتفاق ها در تیم استقلال خبر داشت اما به دلیل حساسیت زیاد مسابقه نماینده کشورمان مقابل تیم اماراتی آنها را منتشر نکردیم و امیدوار بودیم مسایل و اختلاف های درون تیمی استقلال با یک برد آسیایی حل شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش دانا، در استقلال یکی از مسایل و مشکلاتی که وجود دارد قهر مربیان با یکدیگر است. از یک فرد مطلع و آگاه شنیدیم که مجید صالح با ستار همدانی و همچنین کریم بوستانی و حمید بابازاده رابطه دوستانه و گرمی ندارد و خیلی ارتباط کاری نزدیکی هم بین اعضای کادرفنی استقلال وجود ندارد!اگر دقت کرده باشید یکبار مجید صالح نتیجه نگرفتن استقلال را به غیبت خودش ربط داد و مسئله ای که باعث ناراحتی قلعه نویی هم شد و او به دستیارش تذکر داد که دیگر چنین ادعایی را طرح نکند. به هر حال اعضای کادر فنی استقلال به جز قلعه نویی باهم ارتباط مناسب و گرمی ندارند.

از سویی دیگر شنیدم که حرف های قلعه نویی در مورد سیدمهدی رحمتی هم به مذاق برخی از ستاره های استقلال خوش نیامده است. آنها در جمعی خصوصی گفته اند رحمتی با اشتباه کشنده اش باعث شد سه امتیاز را به الریان تقدیم کنیم اما قلعه نویی مدام از رحمتی دفاع کرد در حالیکه اگر یکی از ما اشتباهی به مراتب کوچک تر را در میدان انجام داده بودیم اکنون تا هفته ها و شاید ماه ها مورد عتاب و سرزنش قلعه نویی قرار می گرفتیم! به هر حال آنطور که به نظر می رسد فضای تیم استقلال هم خیلی یک دست و صمیمی نیست و شاید این مسئله یکی از دلایل بد نتیجه گرفتن استقلال هم باشد. این مسایل را در کنار مسایل فنی بگذارید تا بدانید چرا استقلال مدت هاست رنگ برد را ندیده است! حتی شنیدیم که مدیرعامل و سرمربی استقلال هم فقط در رسانه ها از یکدیگر تعریف می کنند در محافل خصوصی تندترین انتقادها را علیه یکدیگر مطرح می کنند. اگر تمامی این مسایل صحت داشته باشد باید گفت استقلال بیمار شده است و بیماری آن در بهترین حالت فضای غیردوستانه حاکم بر تیم و باشگاه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11631

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.