فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: شهرستان حاجی آباد با هماهنگی و همکاری ادارات  شهرستان  آماده استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان  است.   بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد شهرستان حاجی آباد  در جذب مهمانان نوروزی،  امسال با نظارت محکم در زمینه های مختلف علاوه ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: شهرستان حاجی آباد با هماهنگی و همکاری ادارات  شهرستان  آماده استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان  است.

 

بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد شهرستان حاجی آباد  در جذب مهمانان نوروزی،  امسال با نظارت محکم در زمینه های مختلف علاوه بر برطرف ساختن ضعف های سالیان گذشته در جهت رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام برداریم.

فرماندار شهرستان حاجی آباد با اعلام اینکه در ایام نوروز برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، گفت: برپایی سفره هفت سین در پارک خلیج فارس، یکی از این برنامه هاست که با همکاری اداره صنعت معدن تجارت و ، شهرداری و شورای شهر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، غذایی، پوشاک  در پارک خلیج فارس، از دیگر برنامه ها می باشد که با همکاری شهرداری، شورای شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره صنعت معدن تجارت اجرا خواهد شد.

وی از دیگر برنامه هایی که ما برای تحصیلات امسال داریم، پارک خلیج فارس را محل اطلاع رسانی به مسافرین قرار داده ایم تیم های گشت برای ایجاد امنیت عمومی در مسیر راهها و ارائه خدمات برای مسافرین در حال و  آماده باش می باشند.

پور اشرف ادامه داد: ما سه جلسه ستاد هماهنگی تشکیل دادیم ، چند پارک بین جاده ای، پنج مدرسه ۲۰ کلاسه برای استراحت مسافرین نوروزی  در مسیر آماده کرده ایم ،  ۶ مرکز فوریتهای پزشکی در مسیر،  مرکز اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا که به صورت  شبانه روزی است ، هشت گشت پلیس خودرو  را داریم و پنج ایستگاه آتش فشانی در مسیر خواهد بود امیدواریم بتوانیم نوروز شایسته ای را برای هم وطنان عزیزمان رقم بزنیم .

وی در پایان افزود: یکی دیگر از برنامه های این اداره نیز، استقبال از اولین مسافران نوروزی وارد شده به شهرستان می باشد که این برنامه استقبال، در روز ۲۸ اسفندماه در محل پارک خلیج فارس (ورودی از طرف سیرجان) با همکاری ادارات مختلف شهرستان، صورت خواهد گرفت.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11600

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.