فرماندار رودان گفت: با تکیه بر توان داخلی، استفاده از نیروی جوان، توانمندی مبتکران ، مدیریت صحیح منابع، مشارکت بخش خصوصی، حمایت از سرمایه گذاران و نظارت درست و اصولی قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد. به گزارش  پایگاه خبری هرمز از رودان، غلامرضا نظرنژاد در یازدهمین نشست شورای اداری رودان که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان ...

فرماندار رودان گفت: با تکیه بر توان داخلی، استفاده از نیروی جوان، توانمندی مبتکران ، مدیریت صحیح منابع، مشارکت بخش خصوصی، حمایت از سرمایه گذاران و نظارت درست و اصولی قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.


به گزارش  پایگاه خبری هرمز از رودان، غلامرضا نظرنژاد در یازدهمین نشست شورای اداری رودان که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اجرای گام دوم طرح هدفمندی یارانه ها را از برنامه های مهم دولت در سال آتی عنوان و اظهار کرد: برای دستیابی به تعادل بین منابع و مصارف نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت در هموار کردن مسیر اجرای گام دوم طرح هدفمندی یارانه ها هستیم.

نظرنژاد به تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید  مقام معظم رهبری است با تکیه بر توان داخلی، استفاده از نیروی جوان ، حمایت از مبتکران، مدیریت صحیح منابع، مشارکت بخش خصوصی، حضور و حمایت از سرمایه گذاران و نظارت درست و اصولی قابل اجراست.

تأمین اعتبار بخشی از پروژه های نیمه تمام رودان در سال ۹۳

رییس شورای اداری رودان به حضور رییس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان نیز اشاره کرد و با برشمردن برخی از دستاوردها و آثار این سفر برای استان و شهرستان های تابعه، افزود:  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان رودان، برخی از طرح ها و پروژه های شاخص نیمه‌تمام عمرانی رودان نیز تامین اعتبار گردیده است که در سال آتی شاهد جذب این اعتبارات خواهیم بود.

لغو مرخصی مدیران اجرایی رودان در ایام نوروز

نظرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با تاکید بر حضور مدیران اجرایی در ایام نوروز در حوزه ی کاری خود تصریح کرد: مرخصی مدیران اجرایی در ایام نوروز لغو و مدیران  دستگاه ها باید آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم را داشته باشند.

وی بر نصب علائم هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز برای پیشگیری از بروز حوادث و سوانح تاکید کرد و گفت: اهتمام در اجرای روشنایی پارک‌ها، اماکن اقامتی، تفریحی، زیارتی و گردشگری در بخش‌ها و روستاها بر عهده بخشداران و دهیاران بوده و لازم است آنان در راستای نصب علائم هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز و پیشگیری از بروز حوادث و سوانح در اماکن پرخطر با جدیت تلاش کنند.

فرماندار و رییس شورای اداری رودان از زحمات بانک ها در سال جاری نیز تقدیر کرد و بیان داشت: در سال جاری در حوزه بانک‌ها کمترین نارضایتی ها را داشته ایم و در ایام نوروز هم بانک ها باید با برنامه ریزی نسبت به تامین نقدینگی مردم و فعال بودن خودپردازها به‌صورت شبانه روزی اهتمام ورزند.

رییس شورای اداری رودان در ادامه بر ضرورت پرهیز از برخی کارها و اموری که موجب حرمت شکنی ایام فاطمیه می‌شود، تاکید کرد: نباید اموری که موجب حرمت شکنی این ایام است انجام شود و حرمت ایام فاطمیه باید در همه حال حفظ شود.

در یازدهمین نشست شورای اداری رودان از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر در سال ۹۲ نیز با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.