رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اجرای برنامه شاخص های ۵۲ گانه سلامت در سال آینده باید در اولویت قرار بگیرد. به گزارش پایگاه خبری هرمز، محمد شکاری در نشست مدیران گروه و کارشناسان ستاد حوزه معاونت بهداشتی از بازسازی و نوسازی خانه های بهداشت در اولویت سال آینده خبر داد و اظهار کرد: حوزه معاونت ...

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اجرای برنامه شاخص های ۵۲ گانه سلامت در سال آینده باید در اولویت قرار بگیرد.


به گزارش پایگاه خبری هرمز، محمد شکاری در نشست مدیران گروه و کارشناسان ستاد حوزه معاونت بهداشتی از بازسازی و نوسازی خانه های بهداشت در اولویت سال آینده خبر داد و اظهار کرد: حوزه معاونت بهداشتی یکی از معاونت های اجرایی و نظارتی است که نقش مهمی در ارتقا شاخصهای سلامت دارد.

وی در ادامه بیان کرد: بازسازی و نوسازی خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی از اولویت های  پیش روی معاونت بهداشتی در سال آینده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین از جذب دندانپزشکان فارغ التحصیلان دانشکده دندانپزشکی خبرداد و افزود: با توجه به فارغ التحصیلی دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی بندرعباس برنامه ای در جذب و بکارگیری در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در سال آتی خواهیم داشت.

شکاری با اشاره به اینکه برنامه هایی همچون اجرای برنامه شاخص های ۵۲ گانه سلامت در سال آینده باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار کرد: انجام مطالعات تحقیقاتی با اولویت بیماری های غیرواگیر یکی از برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11597

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.