به نصاب های دوره گرد اعتماد نکنید/ عقد قرارداد را در شرکت مجری انجام دهید   یک نصاب دوربین های مداربسته در بندرعباس گفت: به کسانیکه خدمات دوربین مداربسته به شکلی دوره گردی انجام می دهند اعتماد نکنید. حمید مهرابی؛ نصاب دوربین های مداربسته در بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: دوربین‌های مداربسته در شهر ...

به نصاب های دوره گرد اعتماد نکنید/ عقد قرارداد را در شرکت مجری انجام دهید


 

یک نصاب دوربین های مداربسته در بندرعباس گفت: به کسانیکه خدمات دوربین مداربسته به شکلی دوره گردی انجام می دهند اعتماد نکنید.

حمید مهرابی؛ نصاب دوربین های مداربسته در بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: دوربین‌های مداربسته در شهر بندرعباس  توانسته سارقان زیادی را به دام بیندازد، اما گاهی انسانهای سودجویی هستند که از یک وسیله خوب می‌توانند بد‌ترین استفاده را داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل تجاری بودن شهرستان بندرعباس و ضرورت امنیت در محیط های تجاری، روز به روز به شمار متقاضیان به نصب انواع دوربین مداربسته افزایش می یابد این بازار نسبتا خوب سبب شده تا عده ای فقط به فکر پر کردن جیب خود از این بازار باشند.

 

سودجویی در صنف دوربین مداربسته
مهرابی در خصوص سودجویی این افراد بیان کرد: مثلا فردی بوده که از پایتخت برای سفر به بندرعباس آمده ، چند روز در بندرعباس بازاریابی کرده و چند پروژه نصب دوربین با دوربین های بدون کیفیت انجام داده است، حال بعد از گذشت یکماه از پروژه، دوربین ها از کار افتاده اند و تلفن این فرد هم خاموش است.

وی اادامه داد: فرد دیگری هم بوده که سیستمی را در آسانسور و پارکینگ مجتمعی مسکونی نصب کرده و از طریق انتقال تصویر بر روی اینترنت قسمتی از فیلم که حریم شخصی افراد درون ساختمان را ضبط کرده بود از آن سواستفاده کرده و مبلغ هنگفتی را باج خواهی کرده است.

این نصاب دوربین افزود: فیلم‌هایی که در آسانسور‌ها ضبط شده، فیلم‌هایی که از حافظه دوربین‌های مداربسته به بیرون درز کرده،و حتی فیلم‌هایی که درون مغازه‌‌ها از زن و بچه مردم گرفته‌اند، در فضای مجازی و داخل گوشی‌های موبایل دست به دست شده و گاهی یک زندگی را به هم ریخته است.

 

عقد قرارداد را در شرکت مجری انجام دهید
وی به کسانی که قصد نصب دوربین مدار بسته را دارند توصیه کرد : برای سوءاستفاده هرچه کمتراین افراد به اطلاعیه ی پلیس امنیت که می گوید هر نصابی باید برای فعالیت خود پروانه کسب داشته باشد توجه داشته و برای اطمینان از داشتن پروانه کسب به شرکت مجری پروژه مراجعه کرده و در آن محل عقد قرارداد کنند.

 

نظارت کم بر صنف دوربین مدابسته در بندرعباس
حمید مهرابی در پاسخ به این سوال که نظارت بر صنف دوربین مدار بسته در بندرعباس چگونه است ، تصریح کرد : در حال حاضر نظارت چندانی را شاهد نیستیم و این مسئله می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11596

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.