آسفالت راه روستایی رود شور به اتمام رسید   با اتمام عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی رودشور از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس اهالی این روستا از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند. به گزارش پایگاه خبری هرمز، محمد مهدی رضایی لری معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب گفت: ...

آسفالت راه روستایی رود شور به اتمام رسید


 

س آسفالت راه روستایی رود شور به اتمام رسید

با اتمام عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی رودشور از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس اهالی این روستا از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمز، محمد مهدی رضایی لری معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب گفت: با انجام چهار کیلومتر آسفالت راه روستایی، اهالی رود شور از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۰ شروع شده است، افزود: برای احداث این پروژه که در روسازی آن از تکنولوژی آسفالت سرد امولسیونی کم ضخامت استفاده شده، اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی طرح بهسازی و آسفالت راه های روستایی هزینه شده است.

وی با قدردانی از همکاری معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در اختصاص اعتبار ویژه و تامین قیر مورد نیاز پروژه مذکور افزود: با بهره برداری از این محور روستایی ۵۵ خانوار روستای سرزه شمیل با ۲۰۳ نفر جمعیت از نعمت راه آسفالته بهره مند شدند.

معاون راه روستایی گفت: احداث این جاده آسفالته باعث تسریع در تردد اهالی و کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت و کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری و رفع حادثه خیزی مسیر و همچنین تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستاها به مراکز فروش خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11595

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.