فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مجمع عالی بسیج با محوریت بررسی دو محور طرح علمی و طرح بانوان با ۳۳۷ رای موافق به تصویب رسید. به گزارش پایگاه خبری هرمز محمد مارانی صبح امروز در جمع بندی اجلاس مرجع عالی بسیج استان هرمزگان که صبح دیروز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور ۳۵۰ نفر ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مجمع عالی بسیج با محوریت بررسی دو محور طرح علمی و طرح بانوان با ۳۳۷ رای موافق به تصویب رسید.


به گزارش پایگاه خبری هرمز محمد مارانی صبح امروز در جمع بندی اجلاس مرجع عالی بسیج استان هرمزگان که صبح دیروز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور ۳۵۰ نفر برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به عنوان پایگاهی تخصصی و علمی، معضلات و مشکلات استان و کشور را رصد می کند و اهتمام خود را با ارائه راهکارهای متناسب با موضوع مسئله دنبال خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: حضور ۳۵۰ نفر از صاحب نظران بسیجی نقطه عطفی در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی با هم فکری نظام مند مجامع و کارگروه های بسیجی به منظور ایجاد وحدت و همگرایی فکری در اقشار در تحلیل شرایط و بر آورد اوضاع و ارتقاء کیفی فرهنگ کار تشکیلاتی در راستای کمک به کار  آمد سازی از طریق نظام برای تصویب دو طرح انجام دادیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در خصوص چگونگی برگزاری مجمع نیز گفت:  لازمه اصلی برگزاری همایش صاحب نظران بسیجی نیاز به همفکری و هم اندیشی مسئولین کارگروه ها و مجامع قشری برای بررسی دو طرح علمی و بانوان بود که هر دو تصویب رسید.

مارانی افزود: مجمع زمانی اجرا می شود که بتواند برآورد مشترک از شرایط موجود، راهکارها، رفع موانع و استفاده از فرصت ها برای رسیدن به شرایط مطلوب در جامعه داشته باشد، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ترکیب مجمع به شکل هیات رئیسه اداره می شود که فرمانده سپاه ناحیه رئیس مجمع می باشد و اعضاء شورای بسیج و کلیه اقشار و روساء مجامع شهرستانی که بعضا فرمانداران می باشند، را شامل می شود.

به گفته فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛ فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولین حوزه نمایندگی و حفا و معاونت های سپاه استان و اساتید و سرمربیان طرح صالحین و فرماندهان ارشد یگان های نظامی در استان دیگر اعضاء این مجمع مرجع عالی بسیج هرمزگان محسوب می شوند.

مارانی همچنین به چشم انداز بسیج ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم که دو سوم از افراد یک محله عضو بسیج باشند و همچنین پایگاه های ما باید به سمتی حرکت کنند که به فرموده مقام معظم رهبری هرگز کهنه نشود و کارایی خود را از دست ندهد.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در کارگروه های قشری بحث تقویت کیفی و پرداختن به این مهم از نگاه علمی و تخصصی است که با مشارکت حداکثر صاحب نظران بسیجی صورت می پذیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: تحلیل شرایط و برآورد اوضاع انقلاب اسلامی در استان و همچنین پرورش کادر تراز انقلاب و ارتقاء کیفی کادرهای بسیج و همچنین ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی، و کادر سازی بسیجیان و کمک به کارآمدسازی نظام از طریق حمایت و پشتیبانی از اقدامات و طرح های سازنده ارزش مدار مسئولین اجرایی استان از دیگر ظرفیت مرجع عالی بسیج اقشار استان است.

مارانی در ادامه به دو محور اصلی برگزاری همایش(طرح علمی، طرح بانوان) پرداخت و گفت: با توجه به تلاش هایی که در دو کارگروه علمی- پژوهشی سازمان علمی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) برگرفته از نظرات صاحب نظران علمی صورت گرفته و انجام شده است؛ اما می طلبید با همفکری و هم اندیشی نخبگان تمام اقشار جمعیت تصویب و بررسی مجدد در قالب گروه های مخالف و موافق طرح حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: ارتباط بسیج با بدنه جامعه بیش از ارگان های دیگر است که این موضوع باعث می شود بازخورد و انعکاس مشکلات به صورت علمی به بدنه بالایی از جامعه انتقال یابد.

مارانی با بیان اینکه در سال ۹۳ می باست با انرژی بیشتری به مسائل استراتژیک و نیازمندی ها و خلاءهای موجود پرداخته شود، خاطرنشان کرد: این همایش بعد از بررسی دو محور کاری علمی را با ۲۰۰ رای موافق و ۲۹ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنه و ۱ رای باطله سر جمع با شرکت ۲۴۸ نفر به تصویب رساند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: طرح بانوان نیز با شرکت ۱۷۸ نفر و با رای موافق ۱۳۷ عضو و ۲۷ مخالف و ۱۰ رای ممتنه و ۴ رای باطله به پایان رساند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11593

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.