خیابان اصلی شهر حاجی آباد امروز یکشنبه با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر و جمعی از ورزشکاران پاکسازی و برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد. به گزارش پیارم، پاکسازی و جمع آوری زباله بصورت نمادین در خیابان اصلی  شهر حاجی آباد  با هماهنگی هیئت های ورزشی و شهرداری و شورای شهر حاجی ...

خیابان اصلی شهر حاجی آباد امروز یکشنبه با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر و جمعی از ورزشکاران پاکسازی و برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد.

به گزارش پیارم، پاکسازی و جمع آوری زباله بصورت نمادین در خیابان اصلی  شهر حاجی آباد  با هماهنگی هیئت های ورزشی و شهرداری و شورای شهر حاجی آباد انجام شد.

فرماندار حاجی آباد در آیین پاکسازی حاشیه خیابان اصلی حاجی آباد که از میدان معلم تا میدان ولایت انجام شد به خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و سامان دهی زباله از اهداف اصلی انجام این حرکت نمادین است.

بهرام پوراشرف با بیان اینکه طبیعت حاجی آباد متعلق به همه مردم است، افزود : رعایت تولید و جمع آوری زباله باید در بین آحاد مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی به اهمیت مدیریت پسماند در شهرستان اشاره و بیان کرد: امروز با همکاری ورزشکاران به طور خود جوش این حرکت انجام شد فردا با همکاری اصناف این حرکت را ادامه می دهیم.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر این نکته که حاجی آباد باید سرآمد حفاظت محیط زیست در استان باشد، افزود: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها موظفند جلو اداره سطل زباله نصب کنند.

مسئول فرهنگی ورزشی شورای شهر حاجی آباد نیز در حاشیه این حرکت نمادین به اهمیت پاکیزگی و حفظ مناظر طبیعت اشاره کرد و گفت: توقع داریم تا شهروندان و مسافران به جمع آوری و ساماندهی زباله همکاری بیشتری داشته باشند.

ابراهیم دره شیری افزود: این حرکت بزرگی از سوی ورزشکاران حاجی آبادی بود که سبب جوشش و همکاری مردم در بحث جمع آوری پسماندها شد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران با این حرکت خود نشان دادند که نه تنها در عرصه های ورزشی می توان خوش درخشید بلکه در مباحثی همچون نظافت عمومی نیز می توان از دیگران پیشی گرفت.

دره شیری اظهار کرد: ورزشکاران الگوهای مناسبی برای مردم در بحث فرهنگ سازی عمومی در جهت مشارکت در مباحث مختلف به ویژه پاکسازی و نظافت عمومی شهر هستند.

براساس این گزارش در این حرکت نمادین قریب به ۱۰۰ نفر از ورزشکارارن حاجی آبادی هیئت های مختلف به همراه مسئولان حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11571

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.