رونامه های مدعی اصلاحات در شماره امروز خود بار دیگر با برگشت به عقب، سیل انتقادات خود را روانه دولت سابق کرده اند، در حالی که مردم این روزها با تردید به وعده های انتخاباتی روحانی می نگرند.   به گزارش پیارم حاجی آباد  به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  این روزنامه ها ...

رونامه های مدعی اصلاحات در شماره امروز خود بار دیگر با برگشت به عقب، سیل انتقادات خود را روانه دولت سابق کرده اند، در حالی که مردم این روزها با تردید به وعده های انتخاباتی روحانی می نگرند.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد  به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  این روزنامه ها در حالی سیل انتقادات خود را روانه دولت قبل کرده اند که به نظر می آید در چند سال اخیر فرافکنی و پیدا کردن شخص سوم برای کاستن از کم کاری های برخی مسئولین به یک عادت تبدیل شده است.

حتی در صورتی که این ادعاها درست هم باشد، این روزنامه ها و البته کاندید مورد نظرشان با علم به وجود این مشکلات صحبت از تحول اقتصادی و حل مشکلات مردم می کردند و هم اکنون مردم  با هوشیاری و آگاهی فعالیت ها و همچنین تحقق وعده ای انتخاباتی روحانی را رصد می کنند.

این در حالی است که هر اندازه این رسانه ها رفتن احمدی نژاد را باور نداشته باشند و سیل انتقادات خود را روانه دولت قبلی کنند اما  سوال و متری که مردم و افکار عمومی در پایان کار دولت خواهند داشت این است که چند درصد شعارها و وعده های انتخاباتی روحانی عملی شده است.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11553

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.