نماینده مردم کازرون در مجلس گفت:‌ دستگاه دیپلماسی در برابر مداخله‌جویی «بان‌» ملاقات‌ پنهانی اشتون با محکوم امنیتی در ایران و سخنان اخیر اوباما و گزارش دیروز «احمد شهید» کوتاهی به خرج داده و پاسخ مناسبی به این اراجیف نداده است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,شاهین محمدصادقی نماینده ...

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت:‌ دستگاه دیپلماسی در برابر مداخله‌جویی «بان‌» ملاقات‌ پنهانی اشتون با محکوم امنیتی در ایران و سخنان اخیر اوباما و گزارش دیروز «احمد شهید» کوتاهی به خرج داده و پاسخ مناسبی به این اراجیف نداده است.

خبرگزاری فارس: دستگاه دیپلماسی در قبال اراجیف اخیر غربی‌ها کوتاهی کرد/ پیش‌بینی‌های رهبرانقلاب اثبات شد

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  در مورد تمدید وضعیت فوق العاده علیه ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا و گزارش یک‌سویه احمد شهید  در امور ایران که پس از اظهارات مداخله‌جویانه بان‌کی‌مون و ملاقات‌های مخفیانه کاترین اشتون صورت گرفت را تداوم رویکرد خصمانه غرب علیه کشورمان ارزیابی کرد و اضافه کرد: این سخنان صحت خوشبین نبودن مقام معظم رهبری به مذاکرات ایران و ۵+۱ را نشان می‌دهد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، صرفاً رهبر مذهبی ما نیستند، بلکه ضمناً یک کارشناس خبره، دشمن‌شناس و مسلط به مسائل سیاسی در حوزه داخلی و خارجی هستند.

وی موضع‌گیری‌های خصمانه چند روزه اخیر چهره‌های غربی را نشانگر استوار بودن پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری بر حکمت و درایت دانست و اظهار کرد: ما مذاکرات را تنها فرصتی می‌دانستیم که در آن غربی‌ها را بیازماییم و ملت ایران اطمینان یابند که حق با کشورشان است و غرب قابل اعتماد نیست.

محمدصادقی در ادامه گفت:‌ غرب حتی اگر به توافقی با جمهوری اسلامی ایران هم برسد‌، آن را نقض خواهد کرد، البته هنوز توافقی هم صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه دور جدید مذاکرات هسته‌ای ظرفیت ملت ایران را بالا برد و به آن‌ها آموخت که باید روی پای خود بایستند، تصریح کرد:‌ احمد شهید، بان‌کی‌مون، اشتون و اوباما بازیچه‌های صحنه‌اند، که بر اساس شرایط، انجام وظیفه کرده و از خود اراده‌ای ندارند، بلکه سخنانی که دیگران بیانش را بر عهده‌شان بگذارند به زبان می‌آورند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ همه این‌ موضع‌گیری‌ها یک سناریو بوده و در یک چارچوب تعریف می‌شوند؛ همه این‌ها بیانگر حقانیت ملت ما و بطلان دشمن است.

وی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایبند بودن جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات اضافه کرد:‌ ایران برای اثبات صدق نیت و صلح‌طلب بودن خود، ضمن هوشیاری کامل به روند مذاکرات وفادار خواهد بود.

محمدصادقی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای تا زمانی که رهبر معظم انقلاب اجازه دهند،‌ ادامه خواهد یافت، گفت:‌ البته هرگاه از دشمن، خطایی سر زند، جلوی او خواهیم ایستاد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت امور خارجه در قبال مواضع خصمانه اخیر غربی‌ها تصریح کرد:‌ دستگاه دیپلماسی کشور در نشان دادن واکنش مناسب در برابر اظهارات اخیر بان‌کی‌من، ملاقات‌های بدون اجازه و پنهانی کاترین اشتون با محکومان امنیتی در ایران، سخنان اوباما هنگام تمدید وضعیت فوق العاده در قبال ایران و گزارش احمد شهید کوتاهی به خرج داده است و پاسخ مناسبی به این اراجیف نداده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11520

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.