استاندار هرمزگان گفت: از دین و اعتقادات دینی حرف می زنیم مردم را به دینداری تشویق می کنیم اما در بحث مسائل دنیایی و اقتصادی هنوز لنگ می زنیم. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز، جاسم جادری امروز پنج شنبه در همایش طلایه داران تقریب در بندرعباس در ...

استاندار هرمزگان گفت: از دین و اعتقادات دینی حرف می زنیم مردم را به دینداری تشویق می کنیم اما در بحث مسائل دنیایی و اقتصادی هنوز لنگ می زنیم.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز، جاسم جادری امروز پنج شنبه در همایش طلایه داران تقریب در بندرعباس در جمع علمای شیعه و سنی استان های هرمزگان، فارس و بوشهر اظهار کرد: به رغم دسیسه ها، توطئه ها و تفرقه افکنی ها وحدت تنها چیزی که بین مردم استان هرمزگان زبانزد است در این استان، شیعه و سنی هیچ مشکلی باهم ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: همه دست اندرکاران مذاهب و دین تلاش می کنند از این فرصت بدست آمده برای استان هرمزگان که دروازه اقتصادی کشور است گام های موثری برداریم.

استاندار هرمزگان گفت: این استان با داشتن ظرفیت های بزرگ اقتصادی و تجاری و نعمت های فراوانی که در این استان وجود دارد اما مردم این استان هنوز آن طور که باید نتوانسته ایم در خور این مردم خدمات رسانی کنیم.

جادری ادامه داد: استان هرمزگان با دارا بودن مراکز تجاری بالا و درآمدهای متنوع هنوز مردم در بحث های زندگی دچار مشکلات هستند همه این زحمات مجمع تقریب مذاهب خروجی آن باید سروسامان گرفتن زندگی مردم باشد در بحث دین هم شیعه و هم اهل سنت وفاداری به پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) را ثابت کرده اند لذا همه دغدغه دین دارند اما در بحث معیشت متاسفانه هنوز مشکل داریم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان یادآور شد: از دین و اعتقادات دینی حرف می زنیم مردم را به دینداری تشویق می کنیم اما در بحث مسائل دنیایی و اقتصادی هنوز لنگ می زنیم و متاسفانه در طی این مدت به دلیل اعمال سلیقه های مختلف در بحث اقتصاد مردم را دچار چالش کرده ایم.

وی در این رابطه به شعار دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: با بکارگیری این شعار بتوانیم کرامت انسانی مردم در زندگی فراهم کنیم و در جهت رفع این دغدغه ها به رغم تحریم های ظالمانه از شرمندگی مردم دربیاییم.

جادری تصریح کرد: امکانات و ظرفیت های زیادی در استان هرمزگان وجود دارد اما آن طور که باید قدمی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته نشده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به انعقاد تفاهم نامه با وزارت نیرو جهت آّبرسانی به ۱۲۰روستا برای اولین بار دراین سان گفت: هنوز ۲۰۰روستای بدون آب داریم و درحالی که مردم این استان در کنار دریا هستند ولی مشکلات زیادی در بحث آب آَشامیدنی و اشتغال ندارند.

استاندار هرمزگان همچنین به بحث بکارگیری نیروهای اهل سنت در دستگاه های دولتی اشاره کرد و افزود: بنا داریم در شهرهای اهل سنت که جمعیت بیشتری دارند فرماندار منصوب می کنیم و این اجازه و هماهنگی با وزارت کشور انجام شده است.

جادری اضافه کرد: بنا داریم این موضوع را در بین ۴-۳ شهر سنی نشین این استان عملی کنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11506

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.