ما مخالف برگزاری مسابقات ورزشی ایران در آمریکا نیستیم اما باید پرچم سه رنگ و شیر خورشید در داخل سالن های ورزشی باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از  سرویس سیاسی جام نیوز، “شهرام همایون” مدیر ومجری تلویزیون ضد انقلاب “کانال یک” به بهانه برگزاری مسابقات کشتی ورزشکاران جمهوری اسلامی در ...

ما مخالف برگزاری مسابقات ورزشی ایران در آمریکا نیستیم اما باید پرچم سه رنگ و شیر خورشید در داخل سالن های ورزشی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از  سرویس سیاسی جام نیوز، “شهرام همایون” مدیر ومجری تلویزیون ضد انقلاب “کانال یک” به بهانه برگزاری مسابقات کشتی ورزشکاران جمهوری اسلامی در آمریکا مثل همیشه استفاده ابزاری از این مسابقات نمود.

 

وی در ابتدای برنامه گفت: «من هنوز نمی دانم چرا آدم ها باید ورزش بکنند. من اهل ورزش نبوده ام و اصلا در عمرم ورزش نکرده ام.»

 

شهرام همایون افزود: «قراراست ورزشکاران ایرانی به آمریکا بیایند و کشتی بگیرند. این مشکلی ندارد اما مسئله این است که باید به جای پرچم جمهوری اسلامی ایران پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان در داخل استادیوم به اهتزاز درآید.»

 

مدیر کانال یک در ادامه تاکید کرد: «ما مخالف برگزاری مسابقات ورزشی ایران در آمریکا نیستیم اما باید پرچم سه رنگ و شیر خورشید در داخل سالن های ورزشی باشد.»

 

این فعال ضد انقلاب خاطر نشان کرد: «تلویزیون کانال یک به تمام کسانیکه بلیط این مسابقات را خریداری کرده اند یک پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان به صورت رایگان هدیه می دهد تا در داخل استادیوم به دست بگیرند و باید از این به بعد اینگونه مسابقات با این پرچم برگزار شود نه با پرچم جمهوری اسلامی ایران.»

 

نکته جالب توجه در استفاده ابزاری این عنصر ضد انقلاب این است که وی در ابتدای سخن خود بر علیه ورزش تبلیغ میکند و ورزشکاران را تخطئه مینماید که چرا باید آدم ورزش کند اما برای اینکه بتواند پرچم سه رنگ خود را به گونه ای به دیگران قالب کند وانمود میکند مخالف مسابقات ورزشی ایرانیان در داخل آمریکا نیست اما به شرط به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ شیر و خورشید!

 

این عنصر خود فروخته سال هاست تمام تلاش خود صرف این مسئله نموده است که پرچم زیبای الله نشان جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی بی اعتبار نماید  به همین خاطر از هر طریقی استفاده میکند که پرچم شیر و خورشید را در انظار بین المللی به نمایش بگذارد که همیشه با شکست مواجه شده است.

 

لازم به ذکر میباشد ورزشکاران ایرانی امروز در حالی وارد آمریکا شدند که با استقبال پر شور ایرانیان مقیم آمریکا در حالیکه پرچم زیبای جمهوری اسلامی را به دست داشتند مواجه شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11502

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.