مراسم سالگرد ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان طی روزهای گذشته در حالی برگزار شد که دعوت شدگانی از برخی کشورها در این برنامه حضور داشتند که وجه تشابه اکثر آن ها سوابق تروریستی در دوره فعالیتشان می باشد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، ...

مراسم سالگرد ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان طی روزهای گذشته در حالی برگزار شد که دعوت شدگانی از برخی کشورها در این برنامه حضور داشتند که وجه تشابه اکثر آن ها سوابق تروریستی در دوره فعالیتشان می باشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، مراسم سالگرد ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان طی روزهای گذشته در حالی برگزار شد که دعوت شدگانی از برخی کشورها در این برنامه حضور داشتند که وجه تشابه اکثر آن ها سوابق تروریستی در دوره فعالیتشان می باشد.

 

یکی از گروهک های تروریستی حاضر در این برنامه جبهه دموکراتیک الاحواز بود که به نمایندگی از جریان تجزیه طلب خوزستان به لبنان سفر کرده بود.

 

در مراسم برگزار شده به این مناسبت تروریست های الاحوازی همبستگی خود را با جریان المستقبل لبنان اعلام کرده و بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مطالبی را اظهار کردند.

 

همچنین در این برنامه هیات معارضین دولت سوریه به دیدار با تروریست های احوازی پرداخت و از تلاش های آن ها برای مقابله با ایران تشکر و قدردانی کرد هم چنین نمایندگان گروهک های خلق عرب با تروریست های سوری اعلام همبستگی کرده و خواستار تعامل بیشتر با این گروه ها شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11496

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.