رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد گفت: طرح نظارت و کنترل بربازار پایان سال و ایام نوروز هر ساله در دستور کار اداره صنعت معدن قرار دارد و امسال نیز این طرح از تاریخ ۱۵ اسفند ماه شروع شده است. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، رامین آشوری این طرح برای جلوگیری از ...

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد گفت: طرح نظارت و کنترل بربازار پایان سال و ایام نوروز هر ساله در دستور کار اداره صنعت معدن قرار دارد و امسال نیز این طرح از تاریخ ۱۵ اسفند ماه شروع شده است.


به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، رامین آشوری این طرح برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا ها و به منظور کنترل و نظارت بر بازارشب عید و نوروز انجام می گیرد.

وی گفت: برای اجرای این طرح  چند تیم ثابت و سیار از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نماینده مرکز بهداشت ، اماکن و نیروی انتظامی کمک گرفته شده که با هر نوع تخلف و افزایش قیمت در بازار برخورد برخورد می کنند.

آشوری اظهار کرد: بازرسان این اداره به صورت تمام وقت با اجرای گشت‌های بازرسی و با همکاری اتاق اصناف بر فعالیت های واحد های صنفی نظارت می کنند و با هر گونه قانون شکنی، عدم ارائه صدور فاکتور، کم فروشی، حراج غیر واقعی، گران فروشی، احتکار و عدم درج قیمت بدون چشم پوشی و اغماض برخورد می کنند.

آقای آشوری افزود بازرسان به طور مرتب قیمتها وفعالیت ها را در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی ، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها فروش و عرضه پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، لبنیات، مواد غذایی، میوه و تره بار ، حتی در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا رصدونظارت می کنند.

وی با بیان اینکه در طول اجرای طرح نظارتی نوروز گشت های مشترک تخصصی و بازرسی نامحسوس با اتحادیه ها و مجامع امور صنفی، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و تعزیرات حکومتی برگزار می شوداضافه کرد: تلفن ۱۲۴ سازمان در تمام اوقات برای دریافت گزارش های مردمی فعال است و بازرسان در کمترین زمان به این گزارش ها رسیدگی می کنند

وی افزود: در طرح عرضه مستقیم و تنظیم بازار توزیع میوه که از ۲۵ اسفند ماه و همزمان در سراسر کشور آغاز می شود، سیب ۲۴ تن  و۱۲ پرتقال و گوشت منجمد ۴ تن  با قیمت مصوب در جایگاه های مشخص در چندی نقطه توزیع خواهد شد.

وی افزود: ایستگاههای توزیع میوه تا رفع نیاز کامل مردم در سال نو مشغول خدمات رسانی هستند و بازار همچنان از آرامش نسبی و مناسب حال مردم برخوردار است.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد گفت: در محل پارک خلیج فارس یک نمایشگاه  عرضه مستقیم کالا دایر میشود که غرفه های این نمایشگاه شامل  صنایع دستی شهرستان ؛نان، بروشورهای راهنما مکان های گردش گری، سوپر مارکت، پوشاک ، میوه جات و غیره…  دایر شده است که به مسافران خدمات ارائه می دهند و  مجوز لازم برای استقرار را دریافت کرده اند.

وی در ادامه گفت:  که هدف از این کار گردش مالی خانواده ها ، ایجاد اشتغال موقت و معرفی بیشتر شهرستان به گردشگران از اهداف برپایی این غرفه ها است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11476

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.