فرماندار بندرعباس گفت: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: برنامه‌های پایان سال در ...

فرماندار بندرعباس گفت: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند.

خبرگزاری فارس: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: برنامه‌های پایان سال در بندرعباس به موضوع مسافران نوروزی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تمامی امور مسافران نوروزی در بندرعباس به ادارات شهرستانی محول شد، افزود: نظارت‌ها و هماهنگی‌ها سال گذشته روند خوبی داشت و پذیرایی از مسافران نیز به خوبی صورت گرفت.

 

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بندرعباس روستاهایی داریم که وضعیت معیشتی و رفاهی آنها خیلی بدتر از روستاهای بشاگرد است.

مرادی گفت: نباید در فرمانداری به دنبال کار سیاسی و به دنبال دخالت در عزل و نصب‌ها بود و حاشیه ایجاد کرد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: تیم کاری موجود در فرمانداری بندرعباس بدون هیچ سیاسی کاری و پرهیز از حاشیه‌ها به دنبال امور مردم است.

مرادی گفت: یکی از مسائلی که گریبانگیر شهرستان است پدیده قاچاق سوخت است که در این راستا با چالش نوع نگاه‌ها در مدیدیت مقابله با قاچاق سوخت هستیم.

وی گفت: به عنوان نمونه در شهرستان همواره کارهای مهمی در این رابطه انجام می‌شود که ۱۰ کیلومتر از ساحل گچین مسدود شده است.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11467

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.