وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیاان اینکه دغدغه‌های رهبری در ۲ دهه اخیر در خصوص مباحث فرهنگی همواره وجود داشته است گفت: :به مقام معظم رهبری گفتم که وزرای قبلی و من نیز نمی‌توانیم دغدغه‌های فرهنگی کشور را به طور کامل برطرف کنیم چون کار پیچیده‌ای است.   به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیاان اینکه دغدغه‌های رهبری در ۲ دهه اخیر در خصوص مباحث فرهنگی همواره وجود داشته است گفت: :به مقام معظم رهبری گفتم که وزرای قبلی و من نیز نمی‌توانیم دغدغه‌های فرهنگی کشور را به طور کامل برطرف کنیم چون کار پیچیده‌ای است.

خبرگزاری فارس: رفع کامل دغدغه‌های فرهنگی رهبری کار پیچیده‌ای است/ برخورد صدا و سیما با دولت مثبت است

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور یدالله رویایی در جشنواره شعر فجر انقلاب که در یکی از اشعارش به امام خمینی (ره) توهین کرده بود گفت: وزارت ارشاد هیچ دعوتی از شاعر توهین کننده به امام(ره) نکرده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش ما این‌است که حتی‌الامکان برخورد با نشریات به صورت توقیف نباشد گفت: قانون نیز در این ارتباط چنین تاکیدی دارد.

 

وزیر فرهنگ همکاری و تعامل دولت و صدا و سیما را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برخورد صدا و سیما با دولت مثبت است، البته از بعضی برنامه‌های تلویزیون در خصوص فرهنگ گله مندیم.

جنتی برگزاری با تاخیر مجمع عمومی خانه سینما را به دلیل تاخیر برخی اصناف در ثبت مدارکشان دانست و گفت: فشاری در کار نبوده است.

جنتی با بیان اینکه دغدغه‌های رهبری در ۲ دهه اخیر در خصوص مباحث فرهنگی همواره وجود داشته است تصریح کرد: برخی تلاش می‌کنند همه این دغدغه‌ها را متوجه وزارت ارشاد کنند، در صورتی که دهها نهاد فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: به مقام معظم رهبری گفتم که نه وزرای قبلی و نه من نمی‌توانیم دغدغه‌های فرهنگی کشور را به طور کامل برطرف کنیم چون کار پیچیده‌ای است.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای رفع دغدغه های رهبری دارید، گفت: همان برنامه‌ای که در هنگام رای اعتماد به مجلس ارائه کردم.

جنتی با رد شایعه دعوت از یدالله رویایی به جشنواره فجر، چاپ مجدد کتاب‌های صادق هدایت و دولت آبادی گفت:‌بازار شایعات خیلی رواج دارد، از ما سوال کنید تا اخبار درست را به شما بگوییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11450

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.