رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیدار اشتون با برخی محکومان فتنه گفت: مگر این کشور بی در و پیکر است که هرکسی آمد، هر کجا خواست برود؟ دیدار با فتنه‌گران دهن کجی به نظام است.     آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در جمع مسئولان عالی قضایی در مورد دیدار اخیر کاترین اشتون ...

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیدار اشتون با برخی محکومان فتنه گفت: مگر این کشور بی در و پیکر است که هرکسی آمد، هر کجا خواست برود؟ دیدار با فتنه‌گران دهن کجی به نظام است.

خبرگزاری فارس: مگر کشور بی در و پیکر است که هرکسی هر کجا خواست برود؟ / دیدار با فتنه‌گران دهن کجی به نظام است

 

 

آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در جمع مسئولان عالی قضایی در مورد دیدار اخیر کاترین اشتون با برخی محکومان فتنه گفت: مگر این کشور بی در و پیکر است که هرکسی آمد، هرکجا خواست برود؟ دیدار با فتنه گران دهن کجی به نظام است.

وی افزود: مگر آنها در کشورهای خودشان اجازه می‌دهند میهمان‌هایشان اینگونه عمل کنند.

رئیس قوه قضائیه گفت: حتی مسافرین معمولی ما وقتی به کشورهای خارجی می روند دائما باید اطلاع بدهند که کجا هستند و نیستند،آن وقت یک مهمان رسمی در این سطح به کشور بیاید و برود به ملاقات فتنه گران،این کار معنادار است.‎

وی تاکید کرد: اگر واقعا بحث حقوق بشر است ما ۱۷ هزار شهید داشتیم که آنها ترور شده‌اند، توسط همان کسانی که شما اخیرا آنها را هم آزاد کردید و از لیست تروریست بیرون آوردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11445

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.