رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قشم گفت: بیش از ۱۲ هزار سبد کالا دربین مردم  شهرستان قشم توزیع شده است   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز ,علی رهبری در گفتگو در قشم، اظهار کرد: عرضه سبد کالای دولت تدبیر و امید در قشم همچنان از طریق سه فروشگاه ...

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قشم گفت: بیش از ۱۲ هزار سبد کالا دربین مردم  شهرستان قشم توزیع شده است

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز ,علی رهبری در گفتگو در قشم، اظهار کرد: عرضه سبد کالای دولت تدبیر و امید در قشم همچنان از طریق سه فروشگاه رفاه، فرهنگیان، اتکا در شهر قشم و یک فروشگاه در روستای رمکان در بخش مرکزی این جزیره ادامه دارد.

وی افزود : تاکنون بیش از ۱۲ هزارخانوار شهری و روستایی قشم سبد کالای خود را دریافت کرده اند ، که این آمار نشان می دهد که اکثریت مردم این جزیره سبد کالای خود را دریافت کرده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قشم عنوان کرد:  دراین مدت بالغ  بر ۱۲هزار و ۴۵۰برنج ۱۰کیلویی برنج ،۲۴ هزارو ۹۰۰ بسته پنیر، ۱۲ هزار۴۵۰ عدد شانه تخم مرغ و ۴۹ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم مرغ در قالب سبد کالا بین خانوارها این شهرستان توزیع شده است.

رهبری بیان کرد: برنامه‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قشم نظارت بر بازار و تلاش برای ثبات قیمت‌ها در ایام پر ترافیک نوروز است.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت روستایی در شهر قشم برای دریافت سبد کالا طی هفته های نخست اجرای این طرح، افزود: انتخاب یک عاملیت توزیع سبد کالا در روستای رمکان در بخش مرکزی نقش مهمی در کاهش صفوف مردم و شلوغی فروشگاه های عرضه این طرح در شهر قشم داشت.

به گفته وی، از ابتدای توزیع سبد کالا در فروشگاه رمکان جزیره قشم، بیش از ۲۶۰۰ خانوار روستایی بدون نیاز به مراجعه به شهر قشم موفق شدند سبد اهدایی دولت یازدهم را دریافت کنند.

وی در ارتباط با ادامه این طرح و مرحله دوم اجرای آن گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با پشت سر گذاشتن مرحله اول اجرای طرح ارائه سبد کالا به مردم قشم، درصورت تصویب مرحله دوم بطورحتم با شرایط بهتر و بدون ایجاد صفوف طولانی آماده ارائه خدمات به مردم قشم می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11438

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.