معاون اداره ورزش و جوانان قشم با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی مربیگری در این جزیره گفت: شهرستان قشم از ظرفیت‌ قابل توجهی در حوزه ورزش شنای بانوان برخوردار است.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز , فاطمه زینی در گفتگو با خبرنگار هرمز در قشم، افزود:هیئت شنای ...

معاون اداره ورزش و جوانان قشم با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی مربیگری در این جزیره گفت: شهرستان قشم از ظرفیت‌ قابل توجهی در حوزه ورزش شنای بانوان برخوردار است.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز , فاطمه زینی در گفتگو با خبرنگار هرمز در قشم، افزود:هیئت شنای استان هرمزگان، با همکاری اداره ورزش و جوانان قشم یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه سه شنا ویژه بانوان هرمزگان، در محل استخر پارک آبی شهرستان قشم برگزار کرد.

وی با بیان اینکه ۴۳ بانوی شناگر در این دوره حضور داشتند، گفت: بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان از دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد قشم بوده و بقیه مربیان از سراسر استان و شهرستان قشم در این کلاس حضور داشتند.

معاون اداره ورزش و جوانان قشم ادامه داد: این مربیان به مدت چهار روز معادل ۶۰ ساعت در کلاس آموزشی تکنیک‌های مربیگری زیر نظر مدرس با تجربه استان؛ سرکار خانم جمعه‌پور شرکت کردند.

زینی در پایان یادآور شد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر مربیگری درجه سه از سوی فدراسیون شنا ارائه خواهد شدو نتایج پذیرفته‌شدگان نیز پس از بررسی اعلام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11436

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.