رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: بر اساس برآوردها و کارهای اطلاعاتی نزدیک تعطیلات نوروز محموله های حشیش وارداتی به استان بیشتر می شود.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از صبح توس، سرهنگ حسین مولوی نسب، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری ...

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: بر اساس برآوردها و کارهای اطلاعاتی نزدیک تعطیلات نوروز محموله های حشیش وارداتی به استان بیشتر می شود.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از صبح توس، سرهنگ حسین مولوی نسب، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری اظهار داشت: مجموع کشفیات از ایتدای سال چهارده و نیم تن انواع مواد وخدر بوده که ۹ درصد ان در گروه مواد مخدر سنتی و تریاک و ما بقی مواد مخدر صنعتی بوده است

 

وی افزود: چهار تن مواد مخدر نیز از طریق مرزبانی استان کشف شده است مجموع کشفیات نسیت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته ۱۵۰ هزار عددد قرص روانگردان وارداتی کشف شده است.

 

سرهنگ مولوی اظهار داشت: یک تن از این مواد حشیش بوده است که بر اساس براوردها و کارهای اطلاعاتی نزدیک تعطیلات نوروز محموله های حشیش وارداتی به استان بیشتر می شود.

 

وی بیان کرد: در همین رابطه تا کنون چندین هزار قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد تحویل مراجع قضایی شده اند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ طرح مختلف در قالب طرح های امنیت اجتماعی هر دو هفته یکبار در سطح استان اجرا شده است که این طرح ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: در حوزه پاکسازی و جمع اوری معتادان پر خطر و معرفی انها به مراکز نگهداری و کاهش آسیب بعد از تهران دومین استان در کشور بوده که در این زمینه فعالیت داشته ایم.

 

سرهنگ مولوی خاطر نشان کرد: جلسات متعددی برای ارائه اموزش های مختلف و ارتقاء مهارت های خانه و خانواده با اعزام کارشناسان داشته ایم بیش از ۸۱ هزار نفر در ۴۴۰ جلسه تخب پوشش قرار گرفته اند.

 

وی افزود: از دیگر اقدامات جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۲ در زمان اجرای سفرهای زیارتی حج عمره و تمتع بوده تا برخی مشکلات پیش امده در سال های قبل از جمله سوء استفاده های تبلغاتی بر علیه کشورمان پیش نیاید که این موضوع در سال جاری صددرصد مهار شده است.

 

سرهنگ مولوی گفت:در سطح کشور حتی یک مغازه که از ناجا و نیروی انتظامی برای عرضه و فروش قلیان مجوز داشته باشد وجود ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11428

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.