دانشجویان در اعتراض به دخالت در امور داخلی ایران فردا چهارشنبه مقابل سفارت اتریش در تهران تجمع می‌کنند.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس , علی عبدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت‌وگو ، با دعوت از همه تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان سراسر کشور برای حضور در تجمع ...

دانشجویان در اعتراض به دخالت در امور داخلی ایران فردا چهارشنبه مقابل سفارت اتریش در تهران تجمع می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تجمع دانشجویان مقابل سفارت اتریش در اعتراض به دخالت در امور داخلی ایران

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس , علی عبدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت‌وگو ، با دعوت از همه تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان سراسر کشور برای حضور در تجمع مقابل سفارت اتریش، گفت: رفتارهای اخیر غربی‌ها در ماجرای دیدار هیئت پارلمانی، گستاخی‌های وندی شرمن و جان کری و اوباما و دیدار اخیر اشتون با فتنه‌گران نمادهای بارزی از نقض حاکمیت ملی و استقلال جمهوری اسلامی است و با برگزاری این تجمع به اشتون و دوستانش می‌فهمانیم که اینجا اکراین نیست.

وی اعلام کرد که تجمع همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر فردا چهارشنبه مقابل سفارت اتریش که دیدار اخیر در آنجا اتفاق افتاد، برگزار می‌شود.

عبدی از همه دانشجویان دعوت کرد که در این تجمع حضور پیدا کنند و گفت: اطمینان داریم همه اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی در این حرکت انقلابی حضور پررنگ و فعال خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11421

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.