مسئول سیاست خارجی حماس با اشاره به روابط راهبردی بین ایران و جنبش حماس تصریح کرد که این روابط در مسیر پیشرفت و تقویت قرار گرفته است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,«اسامه حمدان» یکی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو ، با اشاره به روابط راهبردی بین ایران ...

مسئول سیاست خارجی حماس با اشاره به روابط راهبردی بین ایران و جنبش حماس تصریح کرد که این روابط در مسیر پیشرفت و تقویت قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: روابط ایران و حماس راهبردی است/ ۲ طرف در مسیر تقویت روابط گام برمی‌دارند

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,«اسامه حمدان» یکی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو ، با اشاره به روابط راهبردی بین ایران و حماس تأکید کرد که روابط دو طرف هر روز در حال بهتر شدن است و در مسیر پیشرفت قرار دارد و همانطور که گفته می‌شود ایران و حماس در حال تقویت روابط خود هستند.

نماینده و سخنگوی جنبش حماس در لبنان با اشاره به اینکه تلاش‌هایی برای تحقق آشتی ملی در فلسطین در حال انجام است، اظهار داشت که موفقیت  این مسئله بستگی به اراده محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان دارد.

مسئول سیاست خارجی حماس درباره نقش ایران در آشتی ملی میان گرو‌های فلسطینی (حماس و فتح) گفت: ایران همیشه در آشتی نقش داشته ولی این مسئله بیش از همه باید توسط طرف‌های فلسطینی مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11414

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.