رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از مصوبه کمیسیون متبوعش در تغییر اعضای کمیسیون تلفیق خبر داد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی خانه ملت در گفت‌وگو بااشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون متبوعش ...

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از مصوبه کمیسیون متبوعش در تغییر اعضای کمیسیون تلفیق خبر داد.

خبرگزاری فارس: ترکیب کمیسیون تلفیق با مصوبه کمیسیون آیین‌نامه مجلس تغییر کرد/فردا؛ بررسی در صحن

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی خانه ملت در گفت‌وگو بااشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون متبوعش از مصوبه این کمیسیون برای تغییر اعضای کمیسیون تلفیق خبر داد.

وی در تشریح جزئیات مصوبه کمیسیون گفت: طبق نظر اعضای کمیسیون ۱۵ نفر از اعضای کمیسیون برنامه با رای‌گیری، ۱۴ نفر از نمایندگان با انتخاب صحن و ۱۵ نفر نیز به نمایندگی از کمیسیون‌های تخصصی به عضویت کمیسیون تلفیق در خواهند آمد. کمیسیون‌های تدوین آیین‌نامه و اصل ۹۰ نیز جزء آن ۱۵ کمیسیون محسوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با توجه به تصویب دو فوریت طرح تغییر اعضای کمیسیون تلفیق، این مصوبه در جلسه فردای مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

یوسفیان‌ملا دلیل تصویب تغییر اعضای کمیسیون تلفیق را اینگونه بیان کرد «نمایندگان مجلس در برخی مواقع انتقاداتی از کمیسیون تلفیق داشتند زیرا معتقد بودند اعضای این کمیسیون در اکثریت هستند و به همین دلیل نظر کمیسیون‌های تخصصی به جایی نمی‌رسد.»

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: انتقادات نمایندگان نسبت به وجود اکثریت اعضای کمیسیون بودجه در کمیسیون تلفیق عاملی برای تغییر ترکیب این کمیسیون شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز آقایان باهنر و ابوترابی و همچنین اعضای هیات رئیسه حضور داشتند تا بحث پیرامون تغییر اعضا به صورت کامل انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11410

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.