رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:تلاش های فداکارانه پرستاران درزیر بمباران های هوایی شهرها توسط رژیم غاصب بعثی و یا بیمارستانهای صحرایی در جبهه های جنگ از یادها محو نخواهد شد. به گزارش پیارم، رئیس اداره آموزش و پرورش ،حضرت زینب (س) را الگویی کامل از پرستاری ،صبروشکیبایی و فداکاری معرفی نموده و ...

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:تلاش های فداکارانه پرستاران درزیر بمباران های هوایی شهرها توسط رژیم غاصب بعثی و یا بیمارستانهای صحرایی در جبهه های جنگ از یادها محو نخواهد شد.

به گزارش پیارم، رئیس اداره آموزش و پرورش ،حضرت زینب (س) را الگویی کامل از پرستاری ،صبروشکیبایی و فداکاری معرفی نموده و اظهار داشت : پرستاران جامعه اسلامی ما درس خود را ازاین شیر زن کربلا فراگرفته اند که در میدان جنگ وبا وجود مصائب های فراوان کار پرستاری از کودکان و اسرا را به خوبی انجام داد.

مهدی سالاری به نقش پرستاران در هشت سال دفاع مقدس اشاره نموده و اظهار داشت : تلاش های فداکارانه پرستاران درزیر بمباران های هوایی شهرها توسط رژیم غاصب بعثی و یا بیمارستانهای صحرایی در جبهه های جنگ از یادها محو نخواهد شد .

وی همچنین یادآور شد.کار پرستاری، نگهداری و مراقبت از بیماران مهمترین مرحله درمان و مداوا می باشد که بار سنگین آن به دوش پرستاران دلسوز،فداکار و تلاشگر است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11365

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.