در حالی که هنوز راه درازی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما در این بین به نظر می آید، برخی جریان های اصلاح طلب عزم خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات آتی مجلس و خبرگان رهبری جزم کرده اند.     به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به ...

در حالی که هنوز راه درازی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما در این بین به نظر می آید، برخی جریان های اصلاح طلب عزم خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات آتی مجلس و خبرگان رهبری جزم کرده اند.

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آزادی بیان و اجازه انتقاد دادن به رسانه ها هر چند به ظاهر حرف های مردم پسند و خوبی باشند اما آیا این آزادی باید تا زیر سوال بردن ارزش ها و مقدسات دین مقدس اسلام پیش برود؟

هر چند که اوایل دی ماه  امسال علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان از اعضا خواسته بود تا همچنان فعال باقی بمانند و از همان زمان  برای انتخابات مجلس فعالیتشان را آغاز کنند اما در این بین سوال اصلی اینجاست که آیا این سایت ها مراحل قانونی را طی می کنند و یا اصلا مجوز فعالیت دارند؟

به هر حال تجربه اخیر نشان داد که رشد یکباره و قارچ گونه برخی روزنامه های زنجیره ای در کوتاهترین زمان منجر به هتاکی به ارزش ها و مقدسات گردید و البته امیدواریم با نظارت نهاد های مسئول این تجربه تلخ در سایت های خبری زنجیره ای اتفاق نیفتد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11355

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.