خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دانا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.       اخبار و مطالب بسته خبری این هفته “محرمانه های دانا “به شرح ذیل است: **در یکی از جلسات اصلاح طلبان در ...

خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دانا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

 

 

اخبار و مطالب بسته خبری این هفته “محرمانه های دانا “به شرح ذیل است:

**در یکی از جلسات اصلاح طلبان در بنیاد باران مباحثی در خصوص کادرسازی و تربیت نیرو برای ادامه کار این جریان در کشور مطرح شد. در این جلسه برخی از پیشنهاد دادند تا تشکل جدیدی برای جوانان اصلاح طلب تشکیل شود اما برخی دیگر این روش را یک روش شکست خورده دانستند. این عده  در توجیه این مسئله این طور عنوان کردند همانطور که احمدی نژاد به جای تاسیس حزب و تشکل دانشگاه ایجاد کرد ما هم باید اقداماتی از این دست را در دستور کارمان قرار دهیم. بر همین اساس مقرر شد تا برخی اعضای بنیاد باران بستر های لازم را برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی و حتی دانشگاه برای تربیت نیرو و کادر سازی تاسیس کنند.

** باخبر شدیم که “س.ح” که به تئوری پرداز اصلاح طلبان معروف است نسبت به وضعیت کنونی این جریان به شدت ابراز نگرانی کرده است و از همفکران خود خواسته تا هرکاری کنند تا این جریان از انزوا خارج شود. البته آقای تئوری پرداز خودش هم در همین رابطه پیشنهاد داده تا جبهه‌ملی‌اصلاح‌طلبان برای برون رفت از بحران هرچه سریعتر تشکیل شود. “س.ح” تاکید کرده که اگر فکری برای جریانمان نکنیم برای همیشه باید فاتحه اصلاحات را خواند.

** یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که البته پس از فعال شدن دولت جدید به همکاری با این دولت پرداخت، این روزها در تلاش است تا لیستی را برای حضور در انتخابات مجلس با محوریت خودش آماده کند.وی با فراخوانی اعضای ستادش در ایام انتخابات ریاست جمهوری از آنان خواسته تا ارتباطاتشان را حفظ کنند تا با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس فعالیت های خود را به صورت علنی پی بگیرند.

** دانشگاه ایرانیان که در دولت جدید زمزمه‌های تاسیس آن مطرح شد، این روزها با جدیت بیشتری به دنبال حل  و فصل مسائل اداری برای حذب دانشجو و کلاس‌ها است. باخبر شدیم که مسئولان این دانشگاه تمام تلاش خود را به کار بستند تا از ترم آینده کلاس‌های دانشگاه ایرانیان را برگزار کنند. همچنین در حال حاضر روسای برخی از دانشکده‌های دانشگاه ایرانیان نیز مشخص شده. رئیس جمهور سابق کشورمان همچنین از برخی اساتید مطرح برای حضور در این دانشگاه دعوت به عمل آورده است.

**شنیده شده که دستگاه‌های مربوطه قصد دارند اموال “ب.ز” را در اختیار دولت قرار دهند تا از آن بهره برداری کنند اما مسئولان قوه مجریه گفتند که این املاک و مستقلات به درد ما نمی‌خورد و به جای آن دلار در اختیار ما قرار دهید.

ظاهرا در جریان بررسی اموال “ب.ز” توسط دستگاه‌های مسئول معلوم شده که نامبرده در خصوص برخی اموالش ادعاهای کذبی را مطرح کرد و از سویی دیگر در حال حاضر برخی اموال وی در حال مستهلک شده است.

** خبر دیگر این که در یکی از جلسات اخیر هیات دولت مسائلی در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است. دراین جلسه به دلیل اختلاف سلیقه‌ها و همچنین تفاوت نظرات فاحش میان برخی مسئولان نتیجه و خروجی مشخصی حاصل نشد. شنیده شده که یکی از وزرا در همین رابطه گفته که برای اجرای فاز دوم باید به سراغ دولت قبل برویم چرا که آن‌ها یکبار ثابت کردند که مرد این میدان هستند.

برخی کارشناسان نگرانند که فاز دوم هدفمندی یارانه ها به همان سرنوشتی دچار شود که طرح ابتکاری دولت در توزیع سبد کالا به آن دچار شد.

**اخیرا در سطح استان البرز فعالیت‌ فرقه‌های ضاله به شدت افزایش یافته است؛ در همین رابطه نماینده مردم کرج هم از تشکیل کمیسیون ویژه در استان برای بررسی این موضوع خبر داده است.

روز گذشته هم تعدادی از فعالین این فرقه ها از سوی نهادهای ذیربط بازداشت شدند.

**خبر دیگر اینکه اخیرا هیئت هایی از کشور‌هایی مانند چین و برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس به بهانه سرمایه‌گذاری وارد کشور می‌شوند و با سفر به استان‌های مختلف قراردادهایی را با مسئولان محلی منعقد می کنند.

این در حالی است که رهبر انقلاب چندی پیش سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، تأکید کردند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11348

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.