معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:طرح ادعاهای دروغین، هیچ تاثیری در عزم ایرانیان در استیفای حقوق مسلم خود نداشته و تولیدات جعلی و تکراری رسانه‌ای آنها نیز ره آوردی جز شکست و ارتقای سطح بی اعتمادی مردم ایران و جهان برای آنان نخواهد داشت.   سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش ...

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:طرح ادعاهای دروغین، هیچ تاثیری در عزم ایرانیان در استیفای حقوق مسلم خود نداشته و تولیدات جعلی و تکراری رسانه‌ای آنها نیز ره آوردی جز شکست و ارتقای سطح بی اعتمادی مردم ایران و جهان برای آنان نخواهد داشت.

 


سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به ادامه فضاسازی‌های رسانه‌ای ضد ایرانی غربی‌ها و صهیونیست‌‌‌ها پیرامون ادعای توقیف کشتی حامل سلاح‌های ایرانی به غزه، اظهار داشت: اقدام آمریکایی‌‌ها و صهیونیست‌ها که اتفاقاً کاخ سفید و تل آویو نسبت به آن به عنوان اقدامی هماهنگ و مشترک اذعان کرده‌اند، گامی در راستای ایران هراسی است که از بستر عملیات کثیف رسانه‌ای و دروغ پردازی‌های مزمن و رایج در فرهنگ لیبرال دموکراسی و پروپاگاندای غربی- عبری قابل حصول است.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی جهانیان با اینگونه ادعاهای بی اساس و کذب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آشنایی کامل دارند، تصریح کرد: طرح ادعاهای دروغین، هیچ تاثیری در عزم و اراده راسخ ایرانیان در استیفای حقوق مسلم خود در عرصه‌های مختلف نداشته و تولیدات جعلی و تکراری رسانه‌ای و عملیات روانی آنها نیز ره آوردی جز شکست، رسوایی و ارتقای سطح بی اعتمادی مردم ایران و بلکه مردم جهان برای آنان نخواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها و صهیونیست‌ها احتمالاً به هالیوود سفارش تولید فیلمی سینمایی با مضمون ادعای حمل سلاح‌های ایرانی توسط کشتی به غزه را داده‌اند.

جزایری در پایان گفت: غربی ها باید در سیاست های جنگ افروزانه خود علیه ملت‌های آزادی خواه و مردم مظلوم فلسطین تجدیدنظر اساسی کنند و اقدامات تروریستی و ضد بشری خود را کنار بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11346

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.