دور دوم مسابقات دسته یک و دسته دوم پینگ پنگ استان هرمزگان در خانه پینگ پنگ بندرعباس برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در دسته یک، پوریا پیمانه با غلبه بر همه حریفان در صدر جدول قرار گرفت و سعید طهماسبی با پذیرش یک شکست دوم شد. مهراد عباس زاده نیز در جایگاه ...

دور دوم مسابقات دسته یک و دسته دوم پینگ پنگ استان هرمزگان در خانه پینگ پنگ بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در دسته یک، پوریا پیمانه با غلبه بر همه حریفان در صدر جدول قرار گرفت و سعید طهماسبی با پذیرش یک شکست دوم شد.

مهراد عباس زاده نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته دوم  مهدی عباس زاده و یوسف مجیدی با امتیاز مشابه و به دلیل بازی رو در رو به ترتیب اول و دوم شدند و سلحشور بلطف با برتری مقابل احمدحسن زاده و باتوجه به امتیاز برابر با این بازیکن، در رده سوم ایستاد.

براساس گزارش کمیته داوران و مسابقات هیئت پینگ پنگ استان، نخستین دور از مسابقات آزاد بزرگسالان استان، نیمه اول اردیبهشت سال ۹۳ برگزار می شود و به جز ۴ نفر برتر دسته یک، ( پیمانه، طهماسبی، مهراد عباس زاده و ساوان قدسی ) که از این مسابقات معاف می شوند، بقیه بازیکنان می توانند با شرکت در مسابقات اوپن( آزاد )، ۸ سهمیه دیگر دسته یک را از آن خود نمایند.

مسابقات دسته یک در سال آینده با ۱۲ بازیکن برگزار می شود.

با توجه به وجود بازیکنان بسیار قدرتمند در استان و در صورت شرکت همگی آن ها در مسابقات آزاد، با این که شاهد رقابت های زیبایی هستیم، کسب سهمیه دسته یک نیز به سختی امکان پذیر می شود.

بازیکنان با تجربه ای مانند سعید عباسی، اردوان عیدی، سینا جابری، مرتضی زمانی، مصطفی نجفی، مجید نژاد ذاکری، مصطفی خادم، امین طیاری، سلیم آقایی، منیری، شهاوند، نصراللهی، سقایی، حامد حاج حسینلو، آرشام جهانداری، عظیم صادقی، یوسف مجیدی، رضا راستی، خضرایی، سالارحسینی، سرودی سعید مظفری، رضا ناصری و جوانانی مانند نوری نسب، جعفری، رحمانیان، مهدی عباس زاده، علی صادقی، ابوالفضل نجفی، مهدی طاهری و سایر بازیکنان جوان و با انگیزه استان می توانند بر جذابیت مسابقات بیفزایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11345

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.