دادستان کل کشور درباره پرونده کرسنت گفت: افراد ذی نفوذ تلاش کردند روند رسیدگی به این پرونده را مختل کنند.     غلامجسین اژه ای در برنامه نگاه یک در ادامه سخنانش در مورد پرونده کرسنت گفت: یک بخشی از این موضوع همان زمان منجر به صدور حکم شد. وی ادامه داد: باز هم می ...

دادستان کل کشور درباره پرونده کرسنت گفت: افراد ذی نفوذ تلاش کردند روند رسیدگی به این پرونده را مختل کنند.

خبرگزاری فارس: افراد ذی نفوذ تلاش کردند روند رسیدگی به پرونده کرسنت را مختل کنند

 

 

غلامجسین اژه ای در برنامه نگاه یک در ادامه سخنانش در مورد پرونده کرسنت گفت: یک بخشی از این موضوع همان زمان منجر به صدور حکم شد.

وی ادامه داد: باز هم می گویم در پرونده ای مثل کرسنت و شبیه آن افراد ذی نفوذ تلاش کردند روند رسیدگی را مختل کنند و نگذارند به درستی به پرونده رسیدگی شود.

اژه ای گفت: یکی از افرادی که محکوم شد به دلیل برخی پیگیری ها همه محکومیت خود را طی نکرد.

سخنگی قوه قضاییه گفت: بخشی دیگر از این پرونده مربوط به بحث سرزمینی بود، بخشی دیگر در رابطه با این است که به دلیل این قرار داد ضرر و زیان مالی رخ داده یا نه؟ اگر رخداده چقدر بوده است؟

وی تصریح گرد: دادگاه باید اظهار نظر نهایی کند، بخشی طی شده و حکم صادر شده است.

دادستان کل کشور در مورد صدور قرار مجرمیت برای متهم پرونده بیمه و رد این موضوع از سوی وکیل متهم گفت: اگر برای بازپرس یا دادستان اتهام محرز شود قرار مجرمیت صادر می شود و وقتی قرار مجرمیت مورد موافقت دادستان واقع شد قرار صادر می شود.

وی گفت: اگر دادگاه تایید کرد حکم صادر می شود اگر وکیل ایشان گفته حکم صادر نشده درسته اما اینکه قرار مجرمیت صادر نشده صحت ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: رسیدگی به اینگونه پرونده ها بستگی به دفاع متهم، تفهیم اتهام، اعتراض و … دارد و زمان تشکیل داداگاه هنوز مشخص نشده است.

اژه ای در مورد پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی گفت: این پرونده زمانی که تشکیل شد از یک متهم به بیش از ۲۰۰ متهم گسترش پیدا کرد.

دادستان کل کشور گفت: بخش عمده ای از پرونده که آماده شد به دادگاه رفت و حکم صادر شد و پرونده به دیوان عاالی کشور ارسال شد.

وی افزود: آنقدر حجم پرونده ها زیاد بود که شعبه ۱۳ دو ماه وقت گذاشت حکم را صادر کرد و الان اجرایی شده است.

 

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921217001779#sthash.jWvn2r3V.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11338

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.