مدیرعامل خبرگزاری مهر بابیان اینکه رسانه‌های منتقد دولت باید بابت انتقاد از تکفیری‌ها هم جواب پس بدهند گفت: رئیس جمهور گفتند رسانه‌های منتقد دولت آزادند در حالیکه طی ماه‌های اخیر بیشترین شکایت‌ها از این رسانه‌ها انجام شده و روزنامه‌های اصلاح طلب مدام از مسائلی می نویسند که رهبر معظم انقلاب نسبت به خطر آن‌ها گوشزد ...

مدیرعامل خبرگزاری مهر بابیان اینکه رسانه‌های منتقد دولت باید بابت انتقاد از تکفیری‌ها هم جواب پس بدهند گفت: رئیس جمهور گفتند رسانه‌های منتقد دولت آزادند در حالیکه طی ماه‌های اخیر بیشترین شکایت‌ها از این رسانه‌ها انجام شده و روزنامه‌های اصلاح طلب مدام از مسائلی می نویسند که رهبر معظم انقلاب نسبت به خطر آن‌ها گوشزد کرده‌اند.
خبرگزاری فارس: رسانه‌های منتقد دولت باید بابت انتقاد از تکفیری‌ها هم جواب پس بدهند

رضا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در مورد سخنان رئیس‌جمهور در جشنواره مطبوعات اظهار داشت: ابتدا باید از صحبت‌های رئیس‌جمهور تقدیر کرد چرا که رئیس‌جمهور موضوع انتقاد رسانه‌ها را مطرح کردند و این نشان می‌دهد که ایشان موضوعی را که منتقدین دولت را بی‌سواد خواندند اصلاح کردند.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور به نکات درستی مانند اعتقاد به آزادی مسئولانه، اخلاق در رسانه و پرداختن به مشکلات اساسی کشور به جای به حاشیه رفتن را عنوان کردند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به برخی نکات که جای سوال دارد افزود:رئیس جمهور اشاره کردند که منتقدان دولت آزادند و دوستان هم باید آزاد باشند. در حالیکه در همین ماه‌های اخیر شاهد شکایت‌ها و تذکر‌های مکرر از سوی شورای عالی امنیت ملی و مراکز دیگر به رسانه‌های منتقد دولت بودیم که نمونه آن شکایت از خبرگزاری فارس به دلیل انتقاد از کشورهای مدافع جریان تکفیری بود و اینطور نیست که رسانه‌های منتقد دولت آزاد باشند و باید پرسید رسانه‌های همسوی دولت چه محدودیتی برای بیان مواضعشان دارند.

وی ادامه داد: در حالی که شاهدیم در روزنامه‌های اصلاح‌طلب در نهایت آزادی مطالبی درج می‌شود. مثلا همه این روزنامه‌ها توافق ژنو را بزرگترین اتفاق قرن خواندند یا این روزنامه‌ها مدام در مطالبشان بحث بزک کردن آمریکا را می‌بینیم و نسبت به غرب آمریکا احساس مسئولیت دارند همان خطری که رهبر انقلاب چند وقت پیش متذکر شدند و می‌خواهم بپرسم دولت به آنها چه تذکری داده است.

وی اضافه کرد: گاهی دو تا سه صفحه برای کره شمالی مطلب می‌نویسند ولی در برابر جنایات آمریکا که در منطقه صورت می گیرد نه تنها سکوت می‌کنند بلکه سعی می‌کنند تا چهره خشن آمریکا را جور دیگری نشان دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11319

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.