بازیکن کلیدی تیم ملی گینه و باشگاه میلان ایتالیا گفت: در دیدار دوستانه با ایران ما با شایستگی به برتری رسیدیم.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، کوین کنستانت ۲۶ ساله برای همراهی تیم ملی گینه به منظور برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی کشورمان به ایران سفر کرد و در دیدار ...

بازیکن کلیدی تیم ملی گینه و باشگاه میلان ایتالیا گفت: در دیدار دوستانه با ایران ما با شایستگی به برتری رسیدیم.

خبرگزاری فارس: کنستانت: اگر مثل نیمه دوم باشید، از بوسنی و نیجریه امتیاز می‌گیرید/ حق گینه بُرد بود

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، کوین کنستانت ۲۶ ساله برای همراهی تیم ملی گینه به منظور برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی کشورمان به ایران سفر کرد و در دیدار دوستانه موفق شد دروازه ایران را نیز در ورزشگاه آزادی باز کند.

وی یکی از بازیکنان تیم ملی گینه است و از مهره های کارآمد تیم آث میلان نیز محسوب می شود.

با توجه به سفر این ستاره فوتبال گینه به تهران، خبرنگار خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای را با این بازیکن انجام داده که در زیر می خوانید:

فارس: با توجه به برگزاری دیدار چهارشنبه شب مقابل ایران در خصوص این دیدار صحبت کنید و بگویید چقدر از تیم ملی ایران شناخت داشتید؟

شناخت خوبی از تیم ملی ایران داشتیم و می‌دانستیم این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیاست اما باید بپذیریم که در آن دیدار گینه بهتر از ایران بازی کرد و مستحق بُرد بود.

در نیمه اول مسلط‌تر بودیم و بازی در اختیار ما بود اما در نیمه دوم شرایط متعادل شد و ایران هم فرصت‌هایی به دست آورد. تیم ملی ایران در نیمه دوم حملاتی را ترتیب داد اما باید بپذیریم که شانس‌های گینه در این دیدار تدارکاتی بیشتر از ایران بود و حتی می‌توانستیم بیشتر از ۲ گل به ثمر برسانیم.

فارس: حتماً می‌دانی که تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ صعودکرده است، در خصوص گروهی که ایران در آن قرار دارد چه صحبتی دارید؟

باید پذیرفت که شرایط آرژانتین بهتر از دیگر تیم های این گروه است. وضعیت این تیم مشخص و آنها یکی از قطب‌های فوتبال دنیا و حتی شانس قهرمانی جام جهانی هستند اما تیمی که از ایران دیدم اگر آنها بتوانند مثل نیمه دوم با گینه باشند می‌توانند مقابل نیجریه و حتی بوسنی شانس داشته باشند و از آنها امتیاز بگیرید. با این‌حال در جام جهانی شرایط متفاوت است و همه تیم‌ها می‌آیند تا از اعتبار خود دفاع کنند.

فارس: کدامیک از بازیکنان تیم ملی ایران را بهتر از سایرین در حد و اندازه‌های بازیکنان مطرح دنیا دیدید؟

بازیکنان خوبی مثل دژاگه، نکونام، حدادی‌فر و خسرو حیدری در تیم ملی ایران بودند و اگر سایر بازیکنان این تیم هم بتوانند در همان سطح بازی کنند قطعاً فوتبال ایران در شرایطی متفاوت و سطحی عالی بازی خواهد کرد.

ضمن اینکه اگر همین نفراتی هم که از آنها نام بردم در اوج قدرت باشند جام جهانی برای ایران بد نخواهد شد و می‌توانم بگویم که تیم ملی کشورتان می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

فارس: آیا شانسی برای صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی قائل هستید؟

همان‌طور که گفتم تیم ملی ایران ۴-۵ بازیکن در سطح بالای فوتبال دارد و اگر سایرین هم مثل آنها باشند، این شانس به سراغش خواهد آمد. علاوه بر اینها که از آنها نام بردم، ایران از مربی با تجربه‌ای مثل کی‌روش بهره می‌برد که تجربه بالای بین‌المللی دارد که با این مربی هم آنها می‌توانند به صعود به مرحله حذفی امیدوار باشند.

فارس: به عنوان بازیکن میلان ایتالیا حسرت حضور در جام جهانی را نمی‌خورید؟

درست است که من در تیم میلان که باشگاهی حرفه‌ای و بزرگی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود بازی می‌کنم اما ملیت من گینه‌ای است و گینه هم در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های آفریقا تبدیل شده است، با این‌حال برای رسیدن به سطح تیم‌هایی مانند نیجریه، غنا و کامرون باید بیشتر تلاش کنیم.

درست است که ما جام جهانی برزیل را از دست دادیم اما برای دوره بعدی تلاش می‌کنیم تا ما هم یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی باشیم.

فارس: امسال برای میلان چند بازی را انجام داده‌ای؟

در فصل جاری ۱۵ بار در ترکیب تیم میلان به میدان رفتم.

فارس: میلان یکی از تیم‌های محبوب فوتبال دوستان ایرانی در سطح بین‌الملل محسوب می‌شود. شما به عنوان یک بازیکن این تیم ایتالیایی می‌توانی از دلایل عدم موفقیت این تیم در سال جاری صحبت کنید؟

همان‌طور که می‌دانید میلان دچار تغییرات متعددی شده و ستاره‌هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا که بازیکنان کلیدی این تیم بودند از جمع میلانی‌ها جدا شدند، که این موضوع در فصل جدید در عدم نتیجه‌گیری میلان به خوبی محسوس بود و تأثیر خودش را گذاشت.

در واقع ستاره‌های زیادی را که از دست دادیم باعث شد تا امروز میلان به این وضعیت افتاده و شرایط برای ما سخت‌تر از همیشه شود اما با این وجود رفتن ستاره‌ها فرصت به وجود آوردن نسل جدید را برای میلان مهیا کرده که این موضوع عاملی می‌شود تا بتوان به آینده این تیم محبوب و بزرگ اروپایی دوباره امیدوار شد. ما یک سال دیگر نیاز داریم تا بتوانیم به بهترین سطح فوتبال برسیم ضمن اینکه خود من هم اطمینان دارد که در فصل بعد وضعیت‌مان به مراتب بهتر خواهد شد.

فارس: پس از اینکه آلگری از میلان کنار گذاشته شد یکی از بهترین بازیکنان سابق جهان یعنی سیدوف هدایت تیم شما را بر عهده گرفت. در خصوص این دو مربی چه صحبت دارید؟

در خصوص آلگری باید بگویم که او واقعاً مربی خوبی بود. آلگری بود که من را از جنوا به میلان آورد اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد او دیگر در تیم ما نیست. با این حال می‌توانم بگویم این مربی با توجه به دانشی که داشت فقط بدشانس بود و نتایجی که در زمان او میلان می‌گرفت به خاطر بدشانسی بود.

پس از آن هم مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تغییراتی را در کادر فنی تیم به وجود بیاورند و سیدورف را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که برای همه فوتبال دوستان در دنیا شناخته شده بود. حالا که سیدورف روی نیمکت میلان می‌نشیند دوست دارم از تجربیات او بهترین استفاده را بکنم. او در واقع یکی از بهترین مربیان دنیاست و امیدوارم میلان با این مربی بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

فارس: قراردادت با میلان چند ساله است؟

۴ سال قرار دارم که یک سال آن گذشته و سه سال دیگر آن باقی مانده است.

فارس: در هر حال تو در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنی، آیا این امید را داری که بتوانی یک روز در سطح مسی یا رونالدو فوتبال بازی کرده و به یکی از تاپ‌ترین بازیکنان جهان تبدیل شوی.

فکر نمی‌کنم مثل مسی شوم، چون مسی و رونالدو در حال حاضر بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند و واقعا فکر نمی‌کنم روزی در سطح آنها بازی کنم.

در حال حاضر فقط روی میلان تمرکز کرده و سعی می‌کنم در هر مسابقه‌ای که برای این تیم به زمین می‌آیم بهترین عملکردم را ارائه دهم. الان همه می‌دانند که مسی و رونالدو بهترین بازیکنان جهان هستند در واقع آنها به خاطر استعدادهای خاصی که دارند توانسته‌اند برای فوتبال دوستان جهان به یک چهره محبوب مبدل شوند. برای من هم در حال حاضر مهم این است تا روی بازی خود در میلان تمرکز کنم.

 

فارس: میلان توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

در حال حاضر خیر. ما باید این شرایط را درک کنیم و از وضعیتی که گرفتارش شده‌ایم با سلامتی عبور کنیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید خیلی بهتر باشیم. در وضعیتی که تمام تیم‌های قدرتمند می‌خواهند قهرمان اروپا باشند کار برای میلان بسیار دشوار است. در مرحله حذفی بازی رفت را به اتلتیکو مادرید واگذار کردیم اما برای بازی برگشت با وجود اینکه میهمان هستیم اما اعتماد به نفس بالایی داریم و فکر می‌کنم قطعاً مقابل این تیم پیروز شده و به دور بعدی صعود کنیم.

فارس: نظرت در مورد کشور ایران چیست؟

ایرانی‌ها واقعاً مردمان صمیمی با رفتاری دوستانه هستند و در دو روزی که در ایران بودم متوجه شدم که آنها خیلی مهربانانه برخورد می‌کنند، بنابراین به خاطر همین گرمی و رفتار صمیمانه از همه ایرانی‌ها تشکر می‌کنم.

فارس: آیا علی دایی را می‌شناسید؟

بله، شناخت خوبی از او دارم و فقط می‌دانم که بیشترین گل‌های ایران را این بازیکن در زمانی که بازی می‌کرده به ثمر رسانده است.او را می‌شناسم و از نزدیک ندیده‌ام و آمار گل‌هایش را دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11307

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.