معاون فرماندار سمیرم گفت: بانوان با مدیریت دقیق اقتصادی در سنگر خانواده در اقتصاد جامعه نقش کلیدی دارند.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدرضا عسگریان شامگاه پنج شنبه در هفتمین جلسه کمیته بانوان شهرستان سمیرم با موضوع نقش زنان در مدیریت مصرف انرژی (برق) اظهار کرد: بانوان همواره ...

معاون فرماندار سمیرم گفت: بانوان با مدیریت دقیق اقتصادی در سنگر خانواده در اقتصاد جامعه نقش کلیدی دارند.

خبرگزاری فارس: زنان نقش کلیدی در تحقق اهداف جهاد اقتصادی دارند

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدرضا عسگریان شامگاه پنج شنبه در هفتمین جلسه کمیته بانوان شهرستان سمیرم با موضوع نقش زنان در مدیریت مصرف انرژی (برق) اظهار کرد: بانوان همواره با مدیریت دقیق اقتصادی در سنگر خانواده در اقتصاد جامعه نقش کلیدی داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش زیربنایی بانوان در تحقق اهداف جهاداقتصادی کشور گفت: نقش بانوان در توسعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف و استفاده بهینه از منابع، بسیار مهم و قابل توجه است.

معاون فرماندار سمیرم بر ارتباط قوی و مستمر رابطین بانوان با زنان زیرپوشش خود و جامعه هدف تاکید کرد و افزود: با توجه به نقش محوری زنان در خانواده و اجتماع، لازم است به آنان درباره ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی کافی شود تا آنها با آگاهی به ضرورت این امر، نسبت به تحقق آن عمل کنند.

در ادامه مدیر امور برق سمیرم نیز برنامه ریزی و تدبیر را در جهت بهره‌وری هدفمند برای جلوگیری از اسراف‌ و روش‌های نادرست مصرفی را لازم دانست و تصریح کرد: ایران دارای ظرفیت بالای انرژی در منطقه و جهان است و می‌طلبد که در بحث مدیریت مصرف بهینه همگی به صورت آگاهانه و کارآمد وارد شویم.

وی اضافه کرد: به ازای هر مترمکعب در ایران ۳۰ مترمکعب گاز مصرف می‌شود که این رقم در اروپا پنج و نیم متر مکعب است و مصرف ما ۶ برابر مصرف اروپا است.

مرتضی کریمی‌راد گفت: اگر در تمامی مباحث مصرف انرژی این گونه پیش برویم، ایران در سال ۱۴۰۵ به وارد کننده انرژی تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این میزان حاکی از بالا بودن مصرف انرژی در ایران است که باید در این راستا با فرهنگ سازی در خانواده به سمت کاهش مصرف انرژی برویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11299

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.