رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تعزیرات حکومتی برای برخورد با پ۱دیده زشت زیرمیزی ورود پیدا کند.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با حضور حسینعلی شهریاری ‌نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای ...

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تعزیرات حکومتی برای برخورد با پ۱دیده زشت زیرمیزی ورود پیدا کند.

خبرگزاری فارس: تعزیرات حکومتی برای برخورد با زیرمیزی ورود پیدا کند

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با حضور حسینعلی شهریاری ‌نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای جامعه پزشکان و پرستاران سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: چالش‌های حوزه سلامت کشور بیشتر خودساخته خود جامعه پزشکی است و تنها مربوط به کمبود منابع نیست.

حسینعلی شهریاری افزود: برخلاف اینکه سال‌های اخیر به تلاش بسیاری در بهبود حوزه سلامت شده ‌اما باز هم یکی از بیشترین شکایت را در این بخش داریم.

وی اذعان داشت: ضعیف شدن نظارت در حوزه سلامت از مهم‌ترین عواملی است که سطح آسیب پذیری این حوزه را بالاترنشان می‌دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر قانون تعزیرات حکومتی به صورت کامل درباره زیرمیزی اجرا شود از مهمترین عوامل پیشگیری در مقابله با این معضل است.

این مسئول گفت: دوگانگی شغلی مسئولان پزشکی در حوزه‌های دولتی و خصوصی ‌و پزشکی‌محوری خود نیز از دیگر مشکلات این حوزه فعالیتی است.

وی اضافه کرد: به‌کارگیری نیروهای بومی در بخش بهداشتی می‌تواند تاحدودی برخی از مشکلات را برطرف کند که در سال آینده ۳۰ درصد قبولی رشته‌های پزشکی در کنکور به دواطلبانه بومی اختصاص یافته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11285

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.