استاندار لرستان گفت: نام آیت‌الله صادقی با تدین، تقوا، خدمت صادقانه در لرستان عجین شده است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت آیت‌الله صادقی گفت: از این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر می‌کنیم زیرا فرهنگ حق‌شناسی یکی از ارزش‌های الهی ...

استاندار لرستان گفت: نام آیت‌الله صادقی با تدین، تقوا، خدمت صادقانه در لرستان عجین شده است.

خبرگزاری فارس: نام آیت‌الله صادقی با خدمت صادقانه در لرستان عجین شده است

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت آیت‌الله صادقی گفت: از این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر می‌کنیم زیرا فرهنگ حق‌شناسی یکی از ارزش‌های الهی است.

وی افزود: مشاهیر، مفاخر، شخصیت‌های برجسته دینی، علما و … سرمایه‌های گرانبهایی برای هر استان و کشور هستند که تکرار آنها شاید به ندرت باشد.

استاندار لرستان گفت: همه باید تلاش کنیم علمای برجسته را به نسل‌های جوان معرفی تا نسل‌های جوان بتوانند آشنایی بیشتری با آنها داشته باشند.

بازوند تصریح کرد: تکریم از علما و مروجان دینی از آموزه‌های اصلی دین مبین اسلام است.

استاندار لرستان گفت: آیت‌الله صادقی عمر پربرکت خود را در راه تربیت طلاب دینی صرف کرده و یکی از یاوران انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب بوده است.

این مسئول اظهار کرد: آیت‌الله صادقی در حمایت و پشتیبانی از نظام و دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام داده و همواره در استقرار نهضت امام راحل در صحنه‌های مهم حاضر و مردم را به صحنه آورده است.

بازوند گفت: این شخصیت بزرگ ارتباط بسیار خوبی با مراجع تقلید داشته و از شاگردان مراجع بزرگی همچون امام راحل، مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی و … بوده است.

استاندار لرستان گفت: آیت‌الله صادقی یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای است که همواره در سمت‌های مختلفی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه مردم لرستان خدمت کرده است.

بازوند یادآور شد: امروز نام آیت‌الله صادقی با تدین، تقوا، خدمت صادقانه تقویت دینی و … در استان لرستان عجین شده است.

لازم به ذکر است طی مراسم امروز آئین ‌نکوداشت آیت‌الله صادقی یکی از مبارزان قبل از انقلاب اسلامی و امام جمعه موقت خرم‌آباد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11284

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.