فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت مهم در جامعه است و برای احیای این فریضه به توسعه حوزه های علمیه و جذب دانشجویان طلبه و استفاده از ظرفیت ها نیاز داریم .   به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ دوم پاسدار اباذر سالاری در جمع مسئولان ...

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت مهم در جامعه است و برای احیای این فریضه به توسعه حوزه های علمیه و جذب دانشجویان طلبه و استفاده از ظرفیت ها نیاز داریم .

 


به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ دوم پاسدار اباذر سالاری در جمع مسئولان اقشار بسیج اظهار کرد: در راستا امر به معروف و نهی از منکر باید هم جهت، هماهنگ با تهاجمات فرهنگی دشمن حرکت کنیم تا فریضه ای که مورد غفلت جامعه و دستگاه حاکمیتی قرار گرفته است، احیا و تقویت شود.

سالاری گفت: البته بعضا می بینیم که نهی از منکر از امر به معروف بیشتر است در حالی که اگر مردم را در کارهای خیر تشویق کنیم و خودمان پیشقدم و سبب اشاعه کارهای نیک شویم تاثیر قابل توجهی دارد.


وی تصریح کرد: هرکس باید این دو فریضه مهم را از زندگی خودش شروع کند و قبل از آنکه به کسی امر و نهی کند باید خودش و خانواده اش آن را رعایت کرده باشند.

فرمانده سپاه حاجی آباد با تاکید بر این نکته که همه اقشار برای نهادینه شدن این دو فریضه الهی، وظیفه دارند و باید در قبال آن پاسخگو باشند، بیان کرد: ما به احیا امر به معروف و نهی از منکر درشهرستان نیاز داریم و باید در این زمینه کار و تلاش نماییم.

وی به نقش ماهواره در ایجاد چالش های فرهنگی، بررسی پیامدهای وجود ماهواره در منازل، ماهواره و اثرات مخرب آن بر خانواده، تأثیر ماهواره بر ترویج بدحجابی، تأثیر منفی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر خانواده های ایرانی اشاره کرد.

سالاری افزود: سست شدن باورهای دینی و مذهبی اعضای خانواده و در نهایت حذف مقوله دین از خانوار، ترویج عقاید ملی گرایی افراطی و نادرست، ترویج ستیزه جویی با نظام اسلامی و دین الهی تنها چند نمونه از تأثیرهای مخرب ماهواره بر اعضای خانواده مسلمان ایرانی است.

وی گفت: تغییر شیوه زندگی و پوشش مردم به ویژه جوانان، تغییر باورها و عقاید، تغییر نحوه گفتار، کردار و پندار مردم مسلمان ایران نیز برخی دیگر از اهداف شبکه های ماهواره ای است.

فرمانده سپاه حاجی آباد اظهار امیدواری کرد که با ورود اصولی تر اقشار  به مقوله حذف ماهواره از زندگی خانواده ها، بار دیگر سلامت به زندگی مردم بازگردد.

وی در پایان تاکید کرد: اقشار بسیج باید با تهیه بروشور و بنر در سطح شهر و ارسال پیامک در زمینه های امر به معروف و نهی از منکر  اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11252

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.