معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ خواهد بود. به گزارش پیارم به نقل از پایگاه خبری هرمز، مهدی نیرومند در این خصوص اظهار  کرد: پس از برگزاری موفقیت آمیز هفت دوره ...

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ خواهد بود.

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه خبری هرمز، مهدی نیرومند در این خصوص اظهار  کرد: پس از برگزاری موفقیت آمیز هفت دوره از جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در استان هرمزگان، هشتمین دوره این جشنواره به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، همزمان با دهه کرامت توسط در سال آینده برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: هشتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو با هدف معرفی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، بهره گیری از تئاتر کودک و نوجوان به خصوص نمایش عروسکی به عنوان بستری مناسب، قالبی انعطاف پذیر و دستمایه ایی هنرمندانه به منظور معرفی سنت ها و عناصر فرهنگی این اقلیم برگزار می شود.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد هرمزگان گفت: یکسان سازی مراحل داوری از بازخوانی طرح، انتخاب آثار تا داوری نهائی آثار، برگزاری جلسات نقد و بررسی در طول اجرای عموم نمایش ها و برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه های آموزشی با حضور داوران و منتقدان در طول برگزاری اجرای عموم نمایش ها در بندرعباس و شهرستان ها و در مجموع  مراحل جشنواره شامل پذیرش طرح اولیه نمایش، دریافت فیلم طرح های پذیرفته شده، انتخاب آثار و اجرای عموم آثار منتخب و برگزاری مراسم اختتامیه خواهد بود.

 

نیرومند افزود: بهره گیری تام از اندیشه ها و آموزه های سیره رضوی، کرامات رضوی، داستان ها و حکایات مرتبط با اصحاب امام رضا (ع)، جلوه های مهرورزی، کاروانهای زیارتی، احادیث رضوی و … از جمله محورهای این جشنواره است.

 

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و ارسال فرم درخواست شرکت درجشنواره به همراه ارسال  طرح، خلاصه داستان نمایش و شیوه اجرایی ، ارسال سوابق هنری و عکس کارگردان، سوابق هنری و عکس نویسنده، چهار عکس از نمایش های اجرا شده توسط گروه « با درج اطلاعات» ، از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی Zameneahoo.hormozgan@gmail.comصورت می گیرد.

 

معاون سینمایی ارشاد هرمزگان گفت: آخرین مهلت ارسال درخواست شرکت در جشنواره ۱۵ فروردین سال ۹۳ و اعلام نتایج آثار راه یافته نیز ۲۵ فروردین خواهد بود و همچنین آخرین مهلت ارسال فیلم نمایش ۱۵ خرداد ۹۳ و تاریخ اعلام آثار پذیرفته شده ۵تیرماه می باشد.

 

نیرومند خاطرنشان کرد: آثار پذیرفته شده به مدت ۵ تا ۷ روز طی ماه های مرداد و شهریور سال ۱۳۹۳ در بندرعباس و شهرستان های استان هرمزگان به اجرای عموم درمی آیند./انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11239

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.